Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
29 lipca 2008r.
o zamówieniu publicznym
„Budowa kompleksu boisk sportowych wraz z zapleczem szatniowym
w ramach programu Moje Boisko-Orlik 2012”
Roboty budowlane – kod CPV
45212221-1
ZAMAWIAJĄCY – administracja samorządowa:
Nazwa Zamawiającego: Gmina Miejska Chojnice
Adres: Stary Rynek 1, 89-60 Chojnice
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 7.15 – 15.00
wtorek w godz.: 7.15 – 16.15
telefon 052 397-18-00
fax 052 397-21-94
Strona internetowa, na której
zamieszczona jest Specyfikacja
Istotnych Warunków Zamówienia: www.miastochojnice.pl
- TRYB ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego na zadanie „Budowa kompleksu boisk sportowych wraz z zapleczem szatniowym w ramach programu Moje Boisko-Orlik 2012” prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy.
Inwestycja będzie realizowana przez:
Urząd Miejski w Chojnicach
Stary Rynek 1
89-600 Chojnice
NIP 555 10 02 262
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 (pole gry 26,0 x 56,0 m) o nawierzchni syntetycznej typu „sztuczna trawa”.
Wyposażenie:
– bramki aluminiowe mocowane w tulejach – 2 sztuki
– siatki do bramek – 2 sztuki
2. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m)
o poliuretanowej nawierzchni.
Wyposażenie do piłki koszykowej
– obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy – 2 sztuki
– tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm – 2 sztuki
– mechanizm regulacji wysokości – 2 sztuki
– konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach – 2 sztuki
Wyposażenie do piłki siatkowej
– słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) – 2 sztuki
– siatka do siatkówki – 1 sztuka
3. Ogrodzenie terenu
4. Oświetlenie terenu
5. Chodniki
6. Budynek z zapleczem socjalnym wraz z fundamentami.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
- Dokumentacja projektowa
- Przedmiar robót
3. GWARANCJA
Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przez Zamawiającego wykonanych robót budowlanych.
4. OFERTY CZĘŚCIOWE, WARIANTOWE
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych i wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin zakończenia realizacji zamówienia: do 60 dni od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy dla realizacji prac.
6. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,
- udzielą na przedmiot zamówienia 60 miesięcy gwarancji licząc od dnia bezusterkowego odbioru przez Zamawiającego wykonanych robót budowlanych,
- złożą oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków jakościowych określonych w Punkcie 7,
- przedstawią Tabelę wartości elementów scalonych (Załącznik nr 10) oraz Harmonogram wykonania robót budowlanych (Załącznik nr 11).
- Spełnienie warunków udziału dotyczących posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione wg poniższych zasad:
- Udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w tym co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty
i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), - Potwierdzenie dysponowania osobą/mi posiadającą/mi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach (wzór stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ):
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
- Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia.
- Spełnienie warunków udziału dotyczących udzielenia gwarancji uznane zostanie poprzez podpisanie przez Wykonawcę formularza oferty.
- Spełnienie warunków udziału dotyczących warunków jakościowych uznane zostanie poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków jakościowych postawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
7. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU
1. Wykonawca obowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 – Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w tym co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania – wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.
Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje …) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
Wykaz osób odpowiedzialnych za techniczną realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ
Dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.
- Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jeden wspólny dokument potwierdzający, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków jakościowych postawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót
- Tabela wartości elementów scalonych – Załącznik nr 10,
- Harmonogram wykonania robót budowlanych – Załącznik nr 11.
2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę „spełnia- nie spełnia”.
8. INFORMACAJE NA TEMAT WADIUM
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych).
2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bank: Bank Millenium S.A. Chojnice
Nr rachunku: 78 1160 2202 0000 0000 6088 1644
5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Chojnicach, Stary Rynek 1 w Biurze Podawczym lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty.
6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
9. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
- Kryterium Cena – znaczenie 100 pkt
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
10. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego,Biuro Podawcze – Urząd Miejski w Chojnicach, Stary Rynek 1, w terminie do dnia 19.08.2008 roku, godz. 10.00
Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
Otwarcie ofert nastąpi w budynku Zamawiającego jak wyżej, pok. 508dnia …19.08.2008 roku, godz. 10.15.
11. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
12. INFORMACJE DODATKOWE
Nie przewiduje się:
- zawarcia umowy ramowej,
- ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
- wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – specyfikacja techniczna (spakowane w formacie zip, 23 MB)
2. Załącznik nr 2 – dokumentacja projektowa (spakowane w formacie zip, 55 MB)
3. Załącznik nr 3 – przedmiar robót (spakowane w formacie zip, 161 kB)
Pliki do pobrania