Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
89-600 Chojnice
ul. Stary Rynek 1 tel.
(052) 39718-00 wewnętrzny 38
ogłasza
na
„Drobne naprawy elementów metalowych i drewnianych mienia komunalnego
na terenie miasta Chojnice”
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg, CPV : 50.87.00.00-4
Rodzaj zamówienia – usługa
Zakres zamówienia obejmuje:
Przegląd, konserwację, naprawę sprzętu w ogródkach jordanowskich, naprawę ławek, płotków ogrodzeniowych, ogrodzeń parkowych, gablot ogłoszeniowych, koszy ulicznych oraz innych elementów małej architektury zlokalizowanych na terenie miasta.
Adres strony internetowej na , której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia :www.miastochojnice.pl
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Termin realizacji zamówienia wymagany od 01.04.2008r. do 31.03.2010r.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest :
Beata Zielińska – w sprawie przedmiotu zamówienia (052) 39718-00 wew.38
Termin składania ofert upływa dnia 12 marca 2008r. o godz.10:00 w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego ul. Stary Rynek 1
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 marca 2008r.o godz. 10.05 w pok. 611.
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki:
1. Spełnić warunki art.22 ust.1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 pzp
2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4. Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie , co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia .
5. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej
Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia :
1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według
wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy
z wykonawców składających ofertę wspólną.
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
3) oświadczenie , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat i składek
w ZUS i Urzędzie Skarbowym ,
4) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom
stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i miejsca oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane
należycie
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż
wykonał minimum 2 usługi.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają
jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony,
jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
5) Kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających .
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej .
W postępowaniu nie będzie wymagane wniesienie wadium.
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena ( cena brutto ) – 100%
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert
Zamawiający informuje, że przyjętą formą porozumiewania się z wykonawcami : składania oświadczeń ,wniosków ,zawiadomień oraz informacji przez strony postępowania jest forma pisemna , faks lub e-mail. Jeżeli przekazywane faksem lub e-mailem Zamawiający , żąda każdorazowo niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
Pliki do pobrania
Umowa – wzór
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2 – oświadczenia