Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Urząd Miejski w Chojnicach,
89-600 Chojnice
ul. Stary Rynek 1 tel.
(052) 39718-00 wewnętrzny 38
ogłasza
przetarg nieograniczony
na
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych miejskich w Chojnicach”
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych miejskich polegających na
1.1 odśnieżaniu nawierzchni pługami jezdni i placów
1.2. zwalczaniu śliskości zimowej na jezdniach i placach przez rozsypanie materiałów uszorstniających i topników solarkami wraz z dostawą tych materiałów i ich załadunkiem na środki transportowe. ,
2.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg, CPV :
Przedmiot główny 90630000-2 Usługa usuwania oblodzeń
Przedmiot dodatkowy 90620000-9 Usługa odśnieżania
3.Rodzaj zamówienia – usługi
4. Adres strony internetowej na , której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia :www.miastochojnice.pl
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
6.Termin realizacji zamówienia wymagany od podpisania umowy do 31.03.2009r.
7.Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są :
8. Termin składania ofert upływa dnia 21 października 2008r. o godz.10.00 Urząd Miejski w Chojnicach, ul. Stary Rynek 1- biuro podawcze
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 października 2008r.o godz. 10.05 w pok. 611.
9. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy;
• Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
• Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
• Wykażą się doświadczeniem zawodowym z okresu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia .
• zagwarantują na czas realizacji umowy posiadanie własnego lub dzierżawionego składowiska materiałów uszorstniających
• dysponują min. 6 pracownikami, którzy zapewnią obsługę sprzętu oraz kierowanie akcją zimową
• dysponują następującym potencjałem technicznym :
-nośnik z solarką NIDO – 1 szt
– nośniki (8-10 Mg 0 z pługami jedno lub dwustronnymi – 2 szt
-spycharka DT – 75 – 1 szt
-równiarka o mocy 120 KM – 1 szt
-ładowarka – 1 szt
-samochód samowyładowczy – 1 szt
• Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
10. Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy
z wykonawców składających ofertę wspólną.
2). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
3). oświadczenie ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat i składek
w ZUS i Urzędzie Skarbowym ,
4)wykaz wykonanych usługw okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie
5) kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
6)oświadczenie o posiadaniu własnego lub dzierżawionego składowiska materiałów uszorstniających
7)wykaz pracowników, którzy zapewnią obsługę sprzętu oraz kierowanie akcją zimową
8)wykaz sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy , który będzie przeznaczony do prowadzenia akcji zimowej :
11.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających .
12.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej .
14.W postępowaniu nie będzie wymagane wniesienie wadium.
15.Kryterium oceny ofert jest najniższa cena ( cena brutto ) – 100%
16.Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert
17.Zamawiający informuje, że przyjętą formą porozumiewania się z wykonawcami składania oświadczeń ,wniosków ,zawiadomień oraz informacji przez strony
postępowania jest forma pisemna lub faks. Jeżeli przekazywane faksem, Zamawiający, żąda każdorazowo niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
Pliki do pobrania
Oferta
Oświadczenie
Umowa
Załącznik nr 1 do umowy
Załącznik nr 2 do umowy
Załącznik nr 3 do umowy