Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Urząd Miejski w Chojnicach,
89-600 Chojnice
(052) 39718-00 wewnętrzny 38
ogłasza
przetarg nieograniczony
1.kompleksowe zimowe utrzymanie nawierzchni chodników , parkingów i pieszojezdni polegające na
1.3. zwalczaniu śliskości zimowej przez rozsypanie materiałów uszorstniających ( piasku, żwiru , środka Ice Free ) wraz z dostawą tych materiałów i ich załadunkiem na środki transportowe. ,
1.5. Zamiatanie piasku w sytuacjach wyjątkowych – wyłącznie na polecenie zamawiającego
Przedmiot główny 90.21.30.00- 3 Usługa usuwania oblodzeń
Przedmiot dodatkowy 90.21.20.00-6 Usługa odśnieżania
2.Szczególowy zakres , warunki wykonania przedmiotu umowy określa :
-Specyfikacja Techniczna wraz z wykazem zadania zimowego utrzymania chodników w ciągu dróg gminnych w Chojnicach w rejonie I-
4. Adres strony internetowej na , której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia :www.miastochojnice.pl
6.Termin realizacji zamówienia wymagany: 2006 do 2009 w okresie Od 01.11.2006r. DO 31.03.2007r.r , od 01.11.2007r do 31.03.2008r. od 01.11.2008. do 31.03.2009.
a.-posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
d. wykażą się doświadczeniem zawodowym z okresu 3 lat z wykonania usług o charakterze i złożoności odpowiadającej usługom stanowiącym przedmiot zamówienia
f. dysponują co najmniej 3 pracownikami zapewniającymi obsługę sprzętu oraz kierowanie akcja
– multicar lub pojazd porównywalny wielkością
Zamawiający uzna tylko usługi poparte referencjami .
b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków,
d. – wykazać się doświadczeniem zawodowym z okresu 3 lat z wykonania usług o charakterze i złożoności odpowiadającej usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające ,że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje , protokoły odbioru) zgodnie z punktem 9e.
f. informację na temat sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia
Dokumenty wskazane powyżej należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę ( osoby ) upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.
13.W postępowaniu nie będzie wymagane wniesienie wadium.
14.Kryterium oceny ofert jest najniższa cena ( cena brutto ) – 100%
Zamawiający informuje, że przyjętą formą porozumiewania się z wykonawcami : składania oświadczeń ,wniosków ,zawiadomień oraz informacji przez strony postępowania jest forma pisemna lub faks. Jeżeli przekazywane faksem, Zamawiający , żąda każdorazowo niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
Pliki do pobrania