Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Stary Rynek 1, 89 – 600 Chojnice, tel. (052) 397 18 00
Przedmiotem zamówienia jest:
„Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Armii Ludowej i ul. Kazimierza Jagiellończyka w Chojnicach”.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie kanalizacji deszczowej o łącznej długości 326 m, w tym:
a. kolektor deszczowy ø 400 – długość 203 m;
b. kolektor deszczowy ø 250 – długość 123 m.
Przedmiot zamówienia wg CPV: 45231100-6
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych;
2. Realizację zamówienia należy zakończyć w terminie do 30.11.2006 r.;
3. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający przekaże wykonawcom zaproszonym do składania ofert – wraz z tymże zaproszeniem;
4. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
5. Godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: od 9:00 do 14:00;
6. Termin składania wniosków upływa dnia 21 września 2006 r. o godz. 10:00 w Urzędzie Miejskim w Chojnicach, Stary Rynek 1, 89 – 600 Chojnice, pokój nr 612;
7. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP.
e. dysponują kierownikiem robót budowlanych w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych;
f. wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze i złożoności odpowiadającej robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 150 tys. zł brutto każda;
g. dysponują następującym potencjałem technicznym:
koparko – spycharka, samochód ciężarowy 5 – 6 ton, zagęszczarka wibracyjna;
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonych dokumentów.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych i złożą następujące dokumenty:
1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 – druk do wypełnienia)
2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.04 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 – druk do wypełnienia)
3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków – załącznik nr 3;
4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków – załącznik nr 4;
5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – załącznik nr 5;
6. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. załączą aktualny dokument potwierdzający wpis kierownika robót na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, odpis uprawnień kierownika robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci urządzeń wodociągowych – załącznik nr 6;
7. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca – załącznik nr 7;
8. Wykaz kadry i pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych – załącznik nr 8;
Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w liczbie nie większej niż 5. W przypadku gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 5 wykonawców zamawiający, celem dopuszczenia do składania ofert zastosuje następujące kryteria kwalifikacji:
a. za każdą robotę powyżej dwóch wymaganych (maksymalnie łącznie 6 robót) Wykonawca otrzyma 1 pkt/max 6 pkt.).
Kryteria oceny ofert:
Cena ofertowa – 100%.
Termin związania ofertą – 30 dni
Chojnice, 14.09.2006 r.
Pliki do pobrania