Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU – ZAKUP I DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE STADIONU MIEJSKIEGO „CHOJNICZANKA 1930” PRZY UL. MICKIEWICZA 12 W CHOJNICACH
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), określonego w art. 4 pkt 8
1. Zamawiający:
Gmina Miejska Chojnice
ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice
tel. 52 397 97 80, fax. 52 396 38 92
e-mail: [email protected]
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia w trybie Zapytania ofertowego zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych jest „Bezgotówkowy, sukcesywny zakup i dostawa oleju napędowego do agregatów prądotwórczych zlokalizowanych na terenie Stadionu Miejskiego „Chojniczanka 1930” przy ul. Mickiewicza 12”.
2. Wykonawca w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. będzie dostarczać i uzupełniać olejem napędowym (ok. 5 razy/rok – jednorazowo ok 800 litrów) zbiorniki paliwa w agregatach prądotwórczych zlokalizowanych na terenie Stadionu Miejskiego „Chojniczanka 1930” przy ul. Mickiewicza 12. W okresie zimowym olej napędowy musi posiadać komponenty zapobiegające zamarzaniu paliwa.
3. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa w przewidzianym okresie realizacji zamówienia wynosi 8.200 litrów.
4. Wykonawca nie będzie dochodził żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tytułu zakupu mniejszej ilości paliw płynnych niż określonej w umowie.
Szczegóły zamówienia:
1. Oferowane paliwo musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla paliw płynnych.
2. Sukcesywny zakup oleju napędowego dokonywany będzie w systemie sprzedaży bezgotówkowej. Fakturowanie będzie obejmowało każdorazowy zakup paliwa. Faktura będzie płatna przelewem na wskazane w niej konto z terminem płatności 30 dni.
3. W okresie trwania umowy prognozowana ilość paliwa może ulec zmianie.
4. Zakup oleju napędowego, dokonywany będzie po cenie aktualnie obowiązującej u danego Wykonawcy w momencie zakupu, pomniejszonej o stały rabat podany w ofercie.
III. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1. Wykonawca musi posiadać koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami.
2. Wykonawca musi posiadać fizyczną możliwość dostarczania i uzupełniania olejem napędowym (ok. 5 razy/rok – jednorazowo ok 800 litrów) zbiorników paliwa w agregatach prądotwórczych zlokalizowanych na terenie Stadionu Miejskiego „Chojniczanka 1930” przy ul. Mickiewicza 12.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Ofertę należy sporządzić według formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub czytelnym pismem ręcznym.
3. Wszystkie zmiany i skreślenia (poprawki własnych pomyłek) dokonane w ofercie muszą zostać zaparafowane (podpisane) przez Wykonawcę.
4. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Wszystkie strony oferty winny być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy oraz ostemplowane pieczęcią firmową.
6. Do oferty należy załączyć dokumenty:
a. Formularz ofertowy – załącznik nr 1.
b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wypełnione wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
c. Oświadczenie dotyczące jakości oferowanego paliwa – załącznik nr 3.
d. Zaakceptowany i podpisany wzór umowy – załącznik nr 4.
e. Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem niezbędnych uprawnień do wykonywania przedmiotowego zadania tj. koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami.
7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
V. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 23.12.2016 r. do godz. 11:00w zaklejonej kopercie:
1. Osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 7:15 – 15:00, wtorki 7:15 -16:15 w:
Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Chojnicach
lub w Straży Miejskiej w Chojnicach
ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice
Na kopercie należy wpisać nazwę i adres Wykonawcy oraz:
„Bezgotówkowy, sukcesywny zakup i dostawa oleju napędowego do agregatów prądotwórczych zlokalizowanych na terenie Stadionu Miejskiego „Chojniczanka 1930” przy ul. Mickiewicza 12”
2. Drogą pocztową (adres jw.) – decyduje data wpływu oferty.
Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i zostaną zwrócone na adres Wykonawcy.
VI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów, sposobu oceny ofert:
1. Wykonawca określi cenę jednego litra oleju napędowego (z dostawą) na dzień 19 grudnia 2016 roku, obowiązującą u danego Wykonawcy.
2. Wykonawca określi wysokość udzielonego rabatu. Udzielony rabat nie ulega zmianie przez cały okres trwania umowy i nie może wynieść 0. Każdorazowo będzie on odliczany od ceny detalicznej za litr paliwa obowiązującej na stacji paliw w dniu jego odbioru (tankowania). Dostawca winien umieszczać na fakturze obowiązującą cenę dla Zamawiającego po odliczeniu w/w rabatu.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamówienia na dostawę paliw płynnych Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
– oferowana cena brutto 1 litra oleju napędowego (z dostawą) na dzień 19.12.2016 r. po uwzględnieniu rabatu – 100% znaczenia.
4. Niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyniku postępowania.
VII. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: Od 01 stycznia 2017 roku do 31 grudnia 2018 roku.
VIII. Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia:
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zapytania w przypadku zaistnienia uzasadnionych przyczyn jak również prawo unieważnienia zapytania bez podania przyczyn.
W sprawie zagadnień technicznych i organizacyjnych związanych z zapytaniem należy kontaktować się z przedstawicielem Zamawiającego:
Komendant Straży Miejskiej w Chojnicach
Arkadiusz Megger
tel. 52 397 97 80, fax. 52 396 38 92
kom. 693 345 355
e-mail: [email protected]
Pliki do pobrania