BURMISTRZ MIASTA
CHOJNICE
Km 7639 – 22/07
Na podstawie art. 61 i 106 k.p.a. oraz art. 32 ustawy z dnia 21 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. Nr 62 poz. 627 ze zm.) zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego w celu ustalenia uwarunkowań środowiskowych dla realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie ronda na skrzyżowaniu ulic: 14 Lutego, Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Aleja Brzozowa w Chojnicach na działkach
nr ewidencyjnych nr 237/497, 237/517, 237/519, 237/520, 237/521, 237/522, 237/523, 237/524, 237/525, 237/526, 237/530, 237/531, 237/544, 237/545, 237/610, 249/10, 249/11, 253/1, 254/2, 254/3, 255/6, 256/1, 256/3, 256/4, 257, 258/1. 259/1, 270/4 270/7, 271/1, 271/2, 271/6, 271/7, 273/14, 273/15, 286/1, 343/5-LP, 1015, 1017/1, 1017/2, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026/2, 1044/1, 1044/2, 1045/1, 1046, 1047, 1048/2, 1053/2, 1053/3, 1054, 1055, 1056, 1057, 1058, 1059/1, 1059/2, 1060, 1061, 1077, 1079, 1081, 1083, 1126/1, 1129/3, 1729/6, 1729/7, 1739, 2411/1, 2950 – inwestor Urząd Miejski w Chojnicach.
Jednocześnie informuję, że z wnioskiem o wydanie decyzji zapoznać się można
w Urzędzie Miejskim, Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pok. 612,
w godz. 8.00 – 14.00 i tam też można składać uwagi i wnioski dotyczące planowanej inwestycji w terminie 14 dni od daty ogłoszenia.
Z upoważnienia Burmistrza
Dyrektor Wydziału
Gospodarki Komunalnej
i Ochrony Środowiska
mgr inż. Jarosław Rekowski