Chojnice, dnia 05.10.2006r.
Urząd Miejski w Chojnicach,
89-600 Chojnice
ul. Stary Rynek 1 tel.
(052) 39718-00 wewnętrzny 38
ogłasza
przetarg nieograniczony
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg gminnych miejskich polegającej na :
b. zwalczaniu śliskości zimowej na jezdniach i placach przez rozsypanie materiałów uszorstniających i topników solarkami wraz z dostawą tych materiałów i ich załadunkiem na środki transportowe
d. załadunku i wywozie śniegu w sytuacjach wyjątkowych – wyłącznie na polecenie zamawiającego
Przedmiot główny 90.21.30.00- 3 Usługa usuwania oblodzeń
Przedmiot dodatkowy 90.21.20.00-6 Usługa odśnieżania
2.Szczególowy zakres i warunki wykonania przedmiotu umowy określa :
-Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z wykazem zadania zimowego utrzymania dróg gminnych miejskich w Chojnicach.
4. Adres strony internetowej na , której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia :www.miastochojnice.pl
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
6.Termin realizacji zamówienia wymagany od 01.11.2006r. do 31.03.2007r.
a.-posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
b.- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ;
e. zagwarantują na czas realizacji umowy posiadanie własnego lub dzierżawionego składowiska materiałów uszorstniających na terenie miasta Chojnice
f. dysponują pracownikami zapewniającymi obsługę sprzętu oraz kierowanie akcją
-nośniki z solarką P-1 i pługiem jednostronnym – 2 szt
-nośnik z solarką NIDO – 1 szt
-spycharka DT – 75 – 1 szt
-równiarka o mocy 120 KM – 1 szt
-Ładowarka – 1 szt
-samochód samowyładowczy – 1 szt
Zamawiający uzna tylko usługi poparte referencjami .
i. przedłożą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej– w zakresie przedmiotu zamówienia
b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków,
d. – wykaz doświadczenia zawodowego z okresu 3 lat z wykonania usług o charakterze
i złożoności odpowiadającej usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające ,że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje , protokoły odbioru)
f. informację na temat sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia
g.-polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej– w zakresie przedmiotowej działalności .
Dokumenty wskazane powyżej należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez osobę ( osoby ) upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.
14.W postępowaniu nie będzie wymagane wniesienie wadium.
15.Kryterium oceny ofert jest najniższa cena ( cena brutto ) – 100%
Zamawiający informuje, że przyjętą formą porozumiewania się z wykonawcami : składania oświadczeń ,wniosków ,zawiadomień oraz informacji przez strony postępowania jest forma pisemna lub faks. Jeżeli przekazywane faksem, Zamawiający , żąda każdorazowo niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
Pliki do pobrania