„Zarządzanie finansami i rozliczanie działalności wiejskich organizacji pozarządowych”
Do uczestnictwa w szkoleniu zapraszamy przedstawicieli organizacji pozarządowych, grup nieformalnych i wolontariuszy, przedstawicielisamorządów, wiejskich liderów oraz osoby aktywnie działające na obszarach wiejskich zamierzające założyć organizację pozarządową.
Szkolenie odbędzie się 15 – 17 września 2014 r.
Restauracja „Nad Jeziorem” ul. Szczecińska 13, 77-300 Człuchów
Celem szkolenia jest:
-
Zapoznanie uczestników z podstawowymi aktami prawnymi dotyczącymi funkcjonowania organizacji pozarządowych w Polsce.
-
Przybliżenie zagadnień dotyczących budżetowania projektów i organizacji.
-
Zapoznanie z zasadami polityki rachunkowości ze szczególnym uwzględnieniem zakładowego planu kont.
-
Przedstawienie zasad sprawozdawczości oraz rozliczenia z Urzędem Skarbowym.
-
Nabycie praktycznych umiejętności na temat zarządzania finansami (budżetowanie, dokumentowanie wydatków, sprawozdawczość).
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz poczęstunek.
Formularz dostępny na stronie internetowej www.stowdeb.pl oraz w siedzibie Stowarzyszenia.
Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa poprzez odesłanie formularza zgłoszeniowego telefonicznie fax: (59) 83-35-750 lub e-mailowo: [email protected]
Proszę osoby zainteresowane o potwierdzenie zgłoszenia do 10.09.2014r.
Szkolenie realizowane jest w ramach projektu „Dobry start – Centra wspierania i informacji organizacji pozarządowych na obszarach wiejskich”, w ramach którego przy Stowarzyszeniu „Na Rzecz Rozwoju Miasta i Gminy Debrzno” utworzone zostało Regionalne Centrum Informacji i wspierania organizacji pozarządowych na obszarach wiejskich.
Pliki do pobrania