OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, fax 052 3972194.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi do Igieł w m. Chojnice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi do Igieł.
1. Zakres zamówienia obejmuje
– roboty ziemne
– podbudowa i nawierzchnia : jako podbudowę pomocniczą przyjęto warstwę kruszywa łamanego, jako podbudowę zasadniczą przyjęto warstwę BA 0/20 mmm. Podbudowę wraz z istniejącą nawierzchnią należy wyrównać warstwą wyrównawczą z BA 0/12,8 mm.
– Nawierzchnię stanowi warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16mm, gr.5cm oraz warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/8mmm, gr.4 cm .
Nawierzchnia zamknięta jest krawężnikiem drogowym z opornikiem na ławie betonowej .
2. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu przewidywalnej realizacji zadania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki:
1. Spełniać warunki art.22 ust.1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 pzp
2. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
3. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5. Udzielić pięciu lat gwarancji na wykonane roboty
6. Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie , co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia .
7. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz.
2). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
3). oświadczenie ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat i składek w ZUS i Urzędzie Skarbowym ,
4) Wykaz wykonanych robot budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w wykonał minimum 3 roboty budowlane.
5) Oświadczenie o udzielonej gwarancji.
6) Kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice
Wydział Komunalny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1 , pokój 610.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Copyright © 2004 Urząd Zamówień Publicznych
Pliki do pobrania
Przedmiar robót
uzgodnienia ENEA
Opis Igly
Profil
Przekrój normalny
Przekroje poprz. 1
Przekroje poprz. 2
Przekroje poprz. 3
Roboty ziemne
Roboty ziemne-poszerz
SIWZ
SST DR NA IGŁY
SST strona tytułowa
Załącznik nr 1 do SIWZ
Załącznik nr 2 do SIWZ
Załącznik nr 3
Plan drogi