Informacje o postępowaniu
Rodzaj: Usługi
Termin otwarcia ofert: 29 sierpnia 2018
Treść ogłoszenia
Ogłoszenie nr 606938-N-2018 z dnia 2018-08-21 r.
Urząd Miejski: Transport i opiekę w czasie przewozu z terenu miasta Chojnice dzieci ze sprzężoną niepełnosprawnością intelektualną i ruchową do szkół zlokalizowanych na terenie miasta Chojnice oraz transport i opiekę w czasie przewozu z terenu miasta Chojnice dzieci z niepełnosprawnościami sprzężonymi, z których jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność intelektualna do Ośrodka Rehabilitacyjno Edukacyjno-Wychowawczego w Czarnej Wodzie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny 52345900000, ul. ul. Stary Rynek 1 , 89600 Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 523 971 800, e-mail [email protected], faks 523 972 194.
Adres strony internetowej (URL): www.miastochojnice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.miastochojnice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.miastochojnice.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony – więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport i opiekę w czasie przewozu z terenu miasta Chojnice dzieci ze sprzężoną niepełnosprawnością intelektualną i ruchową do szkół zlokalizowanych na terenie miasta Chojnice oraz transport i opiekę w czasie przewozu z terenu miasta Chojnice dzieci z niepełnosprawnościami sprzężonymi, z których jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność intelektualna do Ośrodka Rehabilitacyjno Edukacyjno-Wychowawczego w Czarnej Wodzie.
Numer referencyjny: WE.271.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Część 1. 1. Transport i opiekę w czasie przewozu z terenu miasta Chojnice 19 dzieci ze sprzężoną niepełnosprawnością intelektualną i ruchową do szkół zlokalizowanych na terenie miasta Chojnice. 2. Przewóz dzieci odbywać się będzie zgodnie z kalendarzem roku szkolnego zatwierdzonym przez Ministra Edukacji Narodowej. Szczegółowy godzinowy harmonogram przewozu dzieci niepełnosprawnych znajduje się u dyrektora szkoły do której dziecko uczęszcza i będzie podlegał nowelizacji każdorazowo po zmianie planów zajęć lekcyjnych. 3. Liczba dzieci dowożonych oraz trasy dowozu dzieci mogą ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. 4. Wykonawca określi w ofercie miesięczną cenę jednostkową brutto dowożenia ucznia niepełnosprawnego przez 5 dni w tygodniu, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zleceniodawca może zlecić dodatkowy przewóz dziecka niepełnosprawnego, a Wykonawca zobowiązany jest do realizacji tego zlecenia w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu zlecenia. 6. Cena jednostkowa dowożenia ucznia w okresie krótszym niż 5 dni w tygodniu ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu. 7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia środka transportu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo. 8. Wykonawca winien zatrudniać kierowców do ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach. 9. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz opiekę nad dziećmi w ramach przedmiotu zamówienia. 10. Dojazd dzieci do szkoły musi się odbywać bezpośrednio przez rozpoczęciem zajęć, a powrót bezpośrednio po zakończeniu zajęć, tj. nie wcześniej niż 30 minut przed rozpoczęciem i nie później niż 30 minut po zakończeniu zajęć. 11. Odbiór dzieci będzie następował z miejsca ich zamieszkania (dokładne adresy wskazane zostaną Wykonawcy przy podpisaniu umowy). 12. Wykonawca odpowiada za opiekę oraz bezpieczeństwo dzieci w drodze do budynku szkoły oraz w drodze z budynku szkoły. 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów. Część 2. 1. Transport i opiekę w czasie przewozu z terenu miasta Chojnice dzieci z niepełnosprawnościami sprzężonymi, z których jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność intelektualna do Ośrodka Rehabilitacyjno Edukacyjno-Wychowawczego w Czarnej Wodzie. 2. Przewóz dzieci odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do piątku. 3. Liczba dzieci dowożonych oraz trasy dowozu dzieci mogą ulec zmianie w trakcie roku szkolnego, nie więcej niż 8 dzieci. 4. Wykonawca określi w ofercie cenę jednostkową brutto dowożenia uczniów niepełnosprawnych za każdy dzień przejazdu z Chojnic do Czarnej Wody i z Czarnej Wody do Chojnic, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Wykonawca zobowiązany jest do stałej gotowości świadczenia usługi dowożenia i ma zagwarantowaną stałą stawkę miesięczną za gotowość do świadczenia usługi dowożenia (nie więcej niż 1.500 zł brutto), niezależnie od kwoty stanowiącej iloczyn dni dowożenia dziecka i ceny jednostkowej za każdy dzień dowożenia. 6. Zleceniodawca może zlecić dodatkowy przewóz dziecka niepełnosprawnego, a Wykonawca zobowiązany jest do realizacji tego zlecenia w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu zlecenia. 7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia środka transportu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo. 8. Wykonawca winien zatrudniać kierowców do ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach. 9. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz opiekę nad dziećmi w ramach przedmiotu zamówienia. 10. Dojazd dzieci do OREW musi się odbywać bezpośrednio przez rozpoczęciem zajęć, a powrót bezpośrednio po zakończeniu zajęć, tj. nie wcześniej niż 30 minut przed rozpoczęciem i nie później niż 30 minut po zakończeniu zajęć. 11. Odbiór dzieci będzie następował z miejsca ich zamieszkania (dokładne adresy wskazane zostaną Wykonawcy przy podpisaniu umowy). 12. Wykonawca odpowiada za opiekę oraz bezpieczeństwo dzieci w drodze do i z budynku OREW. 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.
II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-08-31
Okres w miesiącach
Okres w dniach
Data rozpoczęcia
Data zakończenia
2018-09-03
2020-08-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej – posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: potencjał techniczny – dysponują odpowiednim potencjałem technicznym – wykonawca musi dysponować co najmniej dwoma pojazdami posiadającymi świadectwo homologacji potwierdzające przystosowanie pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych lub posiadającymi inne dokumenty potwierdzające przystosowanie pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych. posiadają wiedzę i doświadczenie – Wykonawca musi przedstawić w wykazie że wykonał co najmniej 2 usługi polegającej na dowozie dzieci niepełnosprawnych (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), o średniomiesięcznej liczbie dowożonych dzieci nie mniej niż 10.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi (Zał. nr 5 do SIWZ). b) wykaz urządzeń technicznych – pojazdów, dostępnych wykonawcy usług, które spełniają warunki postawione przez zamawiającego w rozdziale 10 pkt 1 ppkt 3) lit c) SIWZ – załącznik do sporządzenia przez wykonawcę wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – Załącznik Nr 6 do SIWZ. c) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego tj.: 50.000 zł. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na obie części zamówienia, Wykonawca nie wymaga wykazania zwiększenia sumy gwarancyjnej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
Znaczenie
Cena
60,00
Czas reakcji
40,00
Cena część 2
60,00
Stawka za gotowość część 2
20,00
Czas reakcji część 2
20,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W zakresie zmiany terminu wykonania: a) z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego; b) wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych; c) termin zakończenia umowy w przypadku wyczerpania kwoty zamówienia. W zakresie zmiany wynagrodzenia: a) stawek podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, W zakresie innym: a) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-29, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr:
1
Nazwa:
Transport i opiekę w czasie przewozu z terenu miasta Chojnice dzieci ze sprzężoną niepełnosprawnością intelektualną i ruchową do szkół zlokalizowanych na terenie miasta Chojnice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Transport i opiekę w czasie przewozu z terenu miasta Chojnice 19 dzieci ze sprzężoną niepełnosprawnością intelektualną i ruchową do szkół zlokalizowanych na terenie miasta Chojnice. 2. Przewóz dzieci odbywać się będzie zgodnie z kalendarzem roku szkolnego zatwierdzonym przez Ministra Edukacji Narodowej. Szczegółowy godzinowy harmonogram przewozu dzieci niepełnosprawnych znajduje się u dyrektora szkoły do której dziecko uczęszcza i będzie podlegał nowelizacji każdorazowo po zmianie planów zajęć lekcyjnych. 3. Liczba dzieci dowożonych oraz trasy dowozu dzieci mogą ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. 4. Wykonawca określi w ofercie miesięczną cenę jednostkową brutto dowożenia ucznia niepełnosprawnego przez 5 dni w tygodniu, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zleceniodawca może zlecić dodatkowy przewóz dziecka niepełnosprawnego, a Wykonawca zobowiązany jest do realizacji tego zlecenia w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu zlecenia. 6. Cena jednostkowa dowożenia ucznia w okresie krótszym niż 5 dni w tygodniu ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu. 7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia środka transportu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo. 8. Wykonawca winien zatrudniać kierowców do ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach. 9. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz opiekę nad dziećmi w ramach przedmiotu zamówienia. 10. Dojazd dzieci do szkoły musi się odbywać bezpośrednio przez rozpoczęciem zajęć, a powrót bezpośrednio po zakończeniu zajęć, tj. nie wcześniej niż 30 minut przed rozpoczęciem i nie później niż 30 minut po zakończeniu zajęć. 11. Odbiór dzieci będzie następował z miejsca ich zamieszkania (dokładne adresy wskazane zostaną Wykonawcy przy podpisaniu umowy). 12. Wykonawca odpowiada za opiekę oraz bezpieczeństwo dzieci w drodze do budynku szkoły oraz w drodze z budynku szkoły. 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Cena
60,00
Czas reakcji
40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
2
Nazwa:
Transport i opiekę w czasie przewozu z terenu miasta Chojnice dzieci z niepełnosprawnościami sprzężonymi, z których jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność intelektualna do Ośrodka Rehabilitacyjno Edukacyjno-Wychowawczego w Czarnej Wodzie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Transport i opiekę w czasie przewozu z terenu miasta Chojnice dzieci z niepełnosprawnościami sprzężonymi, z których jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność intelektualna do Ośrodka Rehabilitacyjno Edukacyjno-Wychowawczego w Czarnej Wodzie. 2. Przewóz dzieci odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do piątku. 3. Liczba dzieci dowożonych oraz trasy dowozu dzieci mogą ulec zmianie w trakcie roku szkolnego, nie więcej niż 8 dzieci. 4. Wykonawca określi w ofercie cenę jednostkową brutto dowożenia uczniów niepełnosprawnych za każdy dzień przejazdu z Chojnic do Czarnej Wody i z Czarnej Wody do Chojnic, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Wykonawca zobowiązany jest do stałej gotowości świadczenia usługi dowożenia i ma zagwarantowaną stałą stawkę miesięczną za gotowość do świadczenia usługi dowożenia (nie więcej niż 1.500 zł brutto), niezależnie od kwoty stanowiącej iloczyn dni dowożenia dziecka i ceny jednostkowej za każdy dzień dowożenia. 6. Zleceniodawca może zlecić dodatkowy przewóz dziecka niepełnosprawnego, a Wykonawca zobowiązany jest do realizacji tego zlecenia w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu zlecenia. 7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia środka transportu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo. 8. Wykonawca winien zatrudniać kierowców do ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach. 9. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz opiekę nad dziećmi w ramach przedmiotu zamówienia. 10. Dojazd dzieci do OREW musi się odbywać bezpośrednio przez rozpoczęciem zajęć, a powrót bezpośrednio po zakończeniu zajęć, tj. nie wcześniej niż 30 minut przed rozpoczęciem i nie później niż 30 minut po zakończeniu zajęć. 11. Odbiór dzieci będzie następował z miejsca ich zamieszkania (dokładne adresy wskazane zostaną Wykonawcy przy podpisaniu umowy). 12. Wykonawca odpowiada za opiekę oraz bezpieczeństwo dzieci w drodze do i z budynku OREW. 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Cena
60,00
Stawka za gotowość
20,00
Czas reakcji
20,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wynikach postępowania