Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Chojnice: BUDOWĘ KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO-ORLIK 2012
Numer ogłoszenia: 191738 – 2009; data zamieszczenia: 15.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.chojnice.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWĘ KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO-ORLIK 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych wraz zapleczem sanitarno-szatniowym w ramach programu Moje Boisko- Orlik 2012. Lokalizacja budowy: Chojnice, ul. Wojska Polskiego i ul. Jedności Robotniczej, nr działek: 237/167, 237/182, 237/501. CPV 45 21 22 21-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m) – podbudowa przepuszczalna – nawierzchnia do piłki nożnej – sztuczna trawa Wariant I Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna; polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) – obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) – Wyposażenie – bramki aluminiowe mocowane w tulejach – 2 sztuki – siatki do bramek – 2 sztuki 2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 30 x 50 m o powierzchni 1500 m2 (pole do gry 20 x 40 m) Podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) do i SST (załącznik nr 1 do SIWZ). Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i SST(załącznik nr 1 do SIWZ) Technologie układania nawierzchni: II Sposób: Technologia typu NATRYSK – na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana). Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm. Na boisku znajdować się będą następujące pola do gier: – boisko do piłki ręcznej, – 2 boiska do koszykówki, – pole gry do tenisa. Wyposażenie do piłki koszykowej – obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy – 2 sztuki – tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm – 2 sztuki – mechanizm regulacji wysokości – 2 sztuki – konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach – 2 sztuki Wyposażenie do piłki siatkowej – słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) – 2 sztuki – siatka do siatkówki – 1 sztuka Wyposażenie do piłki ręcznej – bramki aluminiowe mocowane w tulejach – 2 sztuki – siatki do bramek – 2 sztuki 3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz specyfikacjach technicznych (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 7 masztach o wysokości min. 10m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz specyfikacjach technicznych (załącznik nr 1 do SIWZ). 5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) – kostka betonowa polbruk gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznych (załącznik nr 1 do SIWZ). 6. Parking Parking dla samochodów osobowych o łącznej powierzchni 536,07 m², w tym: – wjazd o pow. 70,5 m². Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm. – parking o pow. 167,32 m² – 12 miejsc o wymiarach 250×500 cm, 1 miejsce dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 370×500 cm. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm. – chodnik o szerokości 180 cm 204 cm o łącznej pow. 298,25 m². Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz specyfikacjach technicznych (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. Budynek murowany z zapleczem socjalnym wraz z fundamentami. Budynek z zapleczem socjalnym wraz z fundamentami pod budynek należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) i specyfikacjami technicznymi (załącznik nr 1 do SIWZ). 8. Monitoring Instalacja telewizji dozorowej CCTV zgodnie z warunkami inwestora: – kamera szybkoobrotowa – 1szt. – kamera zewnętrzna z obudową – 3szt. – kamera wewnętrzna w obudowie kopułowej -1szt. Sygnał z kamer wraz z możliwością manipulacji należy przesyłać poprzez połączenie internetowe do centrum monitoringu. Urządzenia muszą być kompatybilne z funkcjonującymi w centrum monitoringu wizyjnego. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz specyfikacjach technicznych (załącznik nr 1 do SIWZ). 9. Wycinka drzew i krzewów. Wycinka z terenu inwestycji 7 szt. drzew oraz 8m² krzewów, na które Zamawiający uzyska decyzję Starosty Chojnickiego zezwalającą na usunięcie drzew i krzewów. Lokalizacja wycinki: działka nr 237/167..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane (w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), Wykonawca musi dysponować osobą/mi zdolną/mi do wykonania przedmiotowego zamówienia posiadającą/mi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (wzór stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ) w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem i podpisane przez Wykonawcę, takich uprawnień oraz aktualne zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6) udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 60 miesięcy. licząc od dnia bezusterkowego odbioru przez Zamawiającego wykonanych robót budowlanych; 7) złożą oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków jakościowych określonych w Rozdziale 11; 8) przedstawią Tabelę wartości elementów scalonych (Załącznik nr 10) oraz Harmonogram wykonania robót budowlanych (Załącznik nr 11)..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca obowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 – Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w tym co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania – wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczneń, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz aktualne zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Wykaz osób odpowiedzialnych za techniczną realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ 1.5. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jeden wspólny dokument potwierdzający, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.6. Oświadczenie lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków jakościowych postawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które należy dołączyć do oferty: A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. B. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 1. Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). 2. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 1.7. Oświadczenie o udzieleniu 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały w postaci podpisania formularza oferty, 1.8. Tabela wartości elementów scalonych – Załącznik nr 10, 1.9. Harmonogram wykonania robót budowlanych – Załącznik nr 11..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach, Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice Wydział Programów Rozwojowych i Współpracy Zagranicznej, p. 509.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze – Urząd Miejski w Chojnicach, Stary Rynek 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania
Załącznik nr 1 – specyfikacje techniczne
Załącznik nr 2 – projekty
Załącznik nr 3 – przedmiary
Odpowiedzi na pytania
Informacje powiązane: