Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
OGŁOSZENIE
Gmina Miejska Chojnice
ul. Stary Rynek 1
89-600 Chojnice
Tel. 052/3971800 wew. 36 faks: 052/3972194
e-mail: [email protected]
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA:
„Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Chojnicach”
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV
45000000-7 – roboty budowlane
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego z nawierzchnią sztuczną wraz z oświetleniem przy Szkole Podstawowej nr 3 w Chojnicach.
Warstwy podbudowy boiska
1. Zagęszczona podsypka piaskowa grubości 10 cm.
2. Warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego o uziarnieniu 4-60 mm, równo ukształtowana i zagęszczona, o grubości 10 cm,
3. Warstwa klinująca z kruszywa kamiennego o uziarnieniu 0-32 mm o grubości 5 cm,
4. Warstwa wyrównująca z miału kamiennego o uziarnieniu 0-2 mm o grub. 2 cm,
Krawędzie płyty boiska
Krawędzie płyty boiska i skoczni w dal z rozbiegiem należy wykonać z obrzeży betonowych 30 x 8 [cm] na ławie betonowej z oporem z betonu B15.
Nawierzchnia boiska sportowego
Nawierzchnię boiska należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta (wylać z masy poliuretanowej wodoprzepuszczalnej, warstwę podkładową i nawierzchniową wykonać metodą natryskową).
Nawierzchnia terenu przyległego do boiska(w ogrodzeniu).
Nawierzchnię przylegającą do boiska będącą w ogrodzeniu z siatki, wykonujemy z polbruku grubości 6 cm na podsypce z piasku grubości 10 cm.
Ogrodzenie boiska sportowego
Wykonać ogrodzenie z siatki o wysokości 4,0 m na słupkach stalowych ø76 x 3 mm w średnim rozstawie 2,5 m. W ogrodzeniu wykonać furtkę o wymiarach 1,0 x 2,0 [m] oraz bramę o wymiarach 2,5 x 2,5 [m]. Słupy są zakotwione w trzpieniu betonowym 40 x 40 x 100 z betonu B15. Siatka pleciona, powlekana, cynkowana, o wymiarach oczka 45 x 45 [mm], o kształcie rombu, z drutu 2,7 mm po powleczeniu. W istniejącym ogrodzeniu wymieniamy tylko siatkę i linki naciągowe.
Wyposażenie boiska
Boisko wyposażone będzie w:
1. Bramki do piłki ręcznej, zamocowane w sposób trwały (na stałe), szt. 2.
2. Zestaw aluminiowy z tulejami mocującymi do siatkówki, 3 kpl.
3. Zestaw aluminiowy z tulejami mocującymi do tenisa ziemnego, 1 kpl.
4. Zestaw do koszykówki (treningowy), 2 kpl.
5. Ławki długości 3,0 [m], szt. 5
6. Bieżnia ze skocznią w dal,1 kpl.
Malowanie i powłoki zabezpieczające
1. Ogrodzenie – w całości siatka powlekana, słupki oraz brama z furtką malowane farbą olejną w kolorze zielonym RAL 6005.
2. Linie boisk sportowych malowane w kolorach ustalonych z Inwestorem po wykonaniu nawierzchni poliuretanowej boisk
BRANŻA ELEKTRYCZNA – OŚWIETLENIE ZEWNĘTRZNE
Zasilanie
Zasilanie oświetlenia zewnętrznego przewiduje się zalicznikowo, z istniejącej rozdzielni, usytuowanej w istniejącym budynku sali gimnastycznej, wg. rysunku. Istniejącą rozdzielnię odpowiednio przystosować do nowych potrzeb.
Oświetlenie zewnętrzne obiektu
Wykonać i ustawić maszty oświetleniowe z projektorami oświetleniowymi, które należy usytuować zgodnie z planem sytuacyjnym. Wszystkie odcinki kabla oświetlenia zewnętrznego ułożyć po trasach pokazanych na planie sytuacyjnym. Typ i przekrój kabla podano na schemacie. W ziemi kabel ułożyć w rowie kablowym na głębokości 70 cm na 10 cm warstwie piasku. Na ułożony kabel nasypać również 10 cm warstwę piasku, a następnie 15 cm warstwę ziemi rodzimej, na której ułożyć folię oznaczeniowo-ochronną, niebieską,
rów kablowy wypełnić ziemią rodzimą. Kabel na całej długości należy zaopatrzyć
w oznaczniki kablowe z informacją dotyczącą jego trasy od-do, typu i przekroju oraz użytkownika. Wszelkie kolizje kabla z urządzeniami podziemnymi należy wykonać zgodnie z PN-75/E-05125, stosując odpowiednie rury ochronne. Zachować określone normą odległości kabli od wszelkich instalacji i urządzeń podziemnych. Przy budynku i przy masztach oświetleniowych pozostawić określone normą zapasy kabla. Trasę kabla wytyczyć i zinwentaryzować geodezyjnie. Badanie izolacji kabla przeprowadzić przed jego zasypaniem i ponownie przed jego załączeniem. Ze względu na uzbrojenie terenu prace ziemne wykonać ręcznie. Całe oświetlenie zewnętrzne wykonać zgodnie ze schematem, stosując uwagi na nim zawarte. Sterowanie oświetleniem zewnętrznym przewidziano w istniejącej rozdzielni (RI), umiejscowionej w istniejącym budynku sali gimnastycznej.
Instalacja przeciwpożarowa
Jako system ochrony od porażeń w projektowanym oświetleniu zewnętrznym przyjęto, szybkie wyłączenie zasilania w układzie TN-S. Maszty oświetleniowe oraz naświetlacze objąć dodatkową ochroną przeciwporażeniową, łącząc ich zaciski ochronne z przewodami ocronnymi PE. Maszty oświetleniowe uziemić, zgodnie ze schematem. Całą instalację przeciwporażeniową wykonać zgodnie z PN-IEC 60364, szczególnie z arkuszem PN-IEC 60364-4-41. Przed oddaniem oświetlenia zewnętrznego do użytku wykonać w kompletnym zakresie pomiar rezystancji wszelkich izolacji i uziemień oraz sprawdzić skuteczność działania ochrony przeciwporażeniowej we wszystkich koniecznych miejscach.
TERMIN WYKONANIA
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.08.2009r.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1. Spełniają warunki ustawy art.22 ust 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej.
6. Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie – co najmniej
1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z wyszczególnieniem wykonanej roboty budowlanej, wartości, daty wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota budowlana została wykonana należycie.
7. Wykonawca musi dysponować osobą/mi zdolną/mi do wykonania przedmiotowego zamówienia posiadającą/mi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (Załącznik Nr 6 do SIWZ)
8. Udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMANTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Wszystkie dokumenty należy złożyć w języku polskim.
2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) Formularz oferty cenowej zgodnie z załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ wraz z oświadczeniem o okresie gwarancji.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków w art. 22 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ
3) Zaświadczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie lub odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
• wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy – w tym okresie – odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty (np. referencje) od inwestorów potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie – min. 1 robotę o podobnym charakterze.
4) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
5) Pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 siwz
Tylko w przypadku składania oferty wspólnej
3. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm. )
5. Nie spełnienie warunków, o których mowa w Rozdziale IV bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena (cena brutto) – 100%
Zamawiający nie przewiduje:
– zawarcia umowy ramowej.
– zastosowania aukcji elektronicznej.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.miastochojnice.pl , Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1 pokój 610
Termin składania ofert: 24.07.2009 r. godz. 10:00
Otwarcie ofert: nastąpi w pokoju 611, dnia 24.07.2009 r. o godz. 10:10 w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, która powinna być zaadresowana na zamawiającego, zawierać oznaczenie „Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Chojnicach”, nazwę i adres Wykonawcy oraz „Nie otwierać przed 24.07.2009r. godz. 10:10”
Termin związania ofertą: wynosi 30 dni od daty składania ofert
Wszelkich informacji udziela Jarosław Rekowski, pok. 610, nr tel. (52) 3971800 wew.38
Pliki do pobrania
Informacje powiązane: