Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
OGŁOSZENIE
Gmina Miejska Chojnice
89 – 600 Chojnice
ul. Stary Rynek 1
tel. (052) 3971800 wew. 43 fax. 52/3972 194
e-mail: [email protected]
ogłasza
przetarg nieograniczony
na
„Modernizację ulicy 31 Stycznia w Chojnicach”
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
45233120-6 – Roboty w zakresie budowy dróg
45232411-6 – Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
31527200-8 – Oświetlenie uliczne
Rodzaj zamówienia – roboty budowlane
Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni, chodników w
ul. 31 Stycznia na odcinku od ul. Szerokiej do ul. Reymonta i ul. Człuchowskiej wraz z budową kanalizacji deszczowej i przebudową oświetlenia ulicznego.
– Kanalizacja deszczowa do odwodnienia w/w ulic
Zakres zamówienia obejmuje budowę kanalizacji deszczowej od włączenia do istniejącej na skrzyżowaniu ulic 31 Stycznia – Szeroka. Budynki zlokalizowane przy ulicy 31 Stycznia zostaną podłączone do nowobudowanego kolektora deszczowego.
– Przebudowa oświetlenia ulicznego
Obecnie oświetlenie uliczne znajduje się razem z zasilaniem energetycznym nn, na linii napowietrznej będącej własnością ENEA Operator Rejon Dystrybucji Chojnice.
Demontażu linii napowietrznej dokona Rejon Dystrybucji w Chojnicach.
Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego kablowego zasilania oświetlenia ulicznego zgodnie z założeniami projektowymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót (przedmiar robót jest informacją pomocniczą), szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w dokumentacji projektowej i wykonawczej oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Wykonawca winien zapoznać się z terenem planowanej inwestycji.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Wszelkich informacji udziela Danuta Ruhs, pok. 607, nr tel. (52) 3971800 wew.43
Termin składania ofert: 23.04.2009 r. godz. 10:00
Oferty w kopertach zamkniętych z napisem „Oferta – Nie otwierać przed 23.04.2009 r. do godz. 10:10” należy złożyć w Biurze Podawczym – Informacja pokój 306 Urzędu Miejskiego, ul. Stary Rynek 1 w Chojnicach.
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju 607, dnia 23.04.2009 r. o godz. 1010 w Wydziale Budowlano – Inwestycyjnym.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
Roboty należy wykonać nie później niż do 30.08.2009 r., a rozpocząć po przekazaniu placu budowy.
Zamawiający przedłuży termin wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia w następujących przypadkach:
a. wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych bądź uzupełniających, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania,
b. wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny (np. warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie prac budowlanych i inne zdarzenia losowe).
Zamawiający przyjmuje za rozliczenie formę ryczałtową, która nie może ulec zmianie.
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia robót uzupełniających.
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki:
1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp tj.
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane ( w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie ) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia.
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj.
– Kierownik budowy – posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
– Kierownik robót branży sanitarnej – posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
– Kierownik robót branży energetycznej – legitymujący się uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;
f. udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 60 miesięcy.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów
i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawców.
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. – załącznik nr 3.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie:
a. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz dokumentów stwierdzających, że osoba (y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają:
– uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (kierownik budowy)
– uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik robót sanitarnych)
– uprawnienia budowlane branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik robót elektrycznych)
b. Wykazu wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych (w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – zał. nr 4 do SIWZ.
c. W celu potwierdzenia, że posiada aktualne ubezpieczenie Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
d. W celu potwierdzenia okresu gwarancyjnego złoży oświadczenie na formularzu oferty.
Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy:
1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ
2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy pzp
3. Tabela elementów scalonych – załącznik Nr 6 do SIWZ
4. Uproszczony kosztorys ofertowy wraz ze składnikami cenotwórczymi
5. Wykaz zakresów robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom – załącznik Nr 7 do SIWZ
Wyżej wymienione dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm. )
Zamawiający nie przewiduje:
– zawarcia umowy ramowej.
– zastosowania aukcji elektronicznej.
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena (cena brutto) – 100%
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert
Zamawiający informuje, że przyjętą formą porozumiewania się z Wykonawcami: składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony postępowania jest forma pisemna i faks. Jeżeli materiały przekazywane są faksem, Zamawiający żąda każdorazowo niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
Pliki do pobrania
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Umowa
Dokumentacja techniczna
Oświadczenie
Przedmiar robót
Informacje powiązane: