Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
10/06/2010 S111 Państwa członkowskie – Zamówienie publiczne na usługi – Ogłoszenie o zamówieniu – Procedura otwarta
PL-Chojnice: Usługi udzielania kredytu
2010/S 111-168951
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Urząd Miejski Chojnice
ul. Stary Rynek 1
Kontaktowy: Urząd Miejski w Chojnicach
Do wiadomości: Krystyna Perszewska
89-600 Chojnice
POLSKA
Tel. +48 523971800
E-mail: [email protected]
Faks +48 523972194
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji zamawiającej www.miastochojnice.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Ogólne usługi publiczne
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 17 800 000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów dla Gminy Miejskiej Chojnice na okres 10 lat przy spłacie przez okres 8 lat.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 06
Główne miejsce świadczenia usług Chojnice.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Charakterystyka kredytu:
Kwota kredytu: do 17 800 000 PLN (słownie: siedemnaście milionów osiemset tysięcy zł.).
Okres kredytowania: od daty podpisania umowy kredytowej do dnia 31.12.2019 roku;
Wykonawca postawi środki kredytu do dyspozycji Zamawiającego:
W okresie: najwcześniej od dnia podpisania umowy a najpóźniej do 31.12.2011 r.
W transzach, zależnie od potrzeb kredytobiorcy na podstawie składanych przez Zamawiającego pisemnych zapotrzebowań na kolejną transzę, w terminie 3 dni przed uruchomieniem, bez składania odrębnych wniosków kredytowych.uruchomienie kredytu nastąpi bezgotówkowo przelewem na dobro rachunku bankowego Zamawiającego, tj. Urzędu Miejskiego w Chojnicach.
Zabezpieczeniem kredytu jest: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66113000
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Nie
II.1.8) Podział na części
Nie
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres
8 094 900 PLN
Bez VAT 8 094 900,00 PLN
II.2.2) Opcje
Nie
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Zakończenie 31.12.2019
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje
35 000 PLN
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, jak również realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.8.1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r., nr 72 poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące:
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
Jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, jak również realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.8.1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r., nr 72 poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do.
Wykonania zamówienia.
Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów Na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków oraz wykazania braku podstaw do.
Wykluczenia z postępowania, Wykonawca złoży niżej wymienione dokumenty:
W formie oryginału:
Ofertę cenową – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2.
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
— wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3.
W formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem:
Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, jak również.
Realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.8.1997r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r., nr 72 poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do.
Rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych – oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego.
Potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające,
Że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
III.2.3) Zdolność techniczna
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone
Nie
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
jednorazowa prowizja bankowa. Waga 20,00 %
oprocentowanie. Waga 80,00 %
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
FN 3410 – 01/10
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Nie
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 26.7.2010 – 09:50
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
26.7.2010 – 10:00
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
Data: 26.7.2010 – 10:15
Miejsce
Urząd Miejski w Chojnicach, ul. Stary Rynek 1, pokój nr 312.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
Nie
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: [email protected]
Tel. +48 224587702
Internet: www.uzp.gov.pl
Faks +48 224587800
VI.4.2) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane za pomocą faksu lub maila, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
7. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień SIWZ, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji głoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: [email protected]
Tel. +48 224587702
Internet: www.uzp.gov.pl
Faks +48 224587800
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
9.6.2010
Pliki do pobrania
Deklaracja wystawcy weksla
Oferta
Oświadczenie wykonawcy
Statut Miasta Chojnice
Uchwała o powołaniu skarbnika, sekretarza
Umowa kredytowa
Zaświadczenie o wyborze Burmistrza
Regon
Zarządzenie, upoważnienia, uchwały
Odpowiedzi na pytania
Odpowiedzi na pytania 2
Uchwała RIO w sprawie kredytu
Odpowiedzi na pytania 3
Informacje powiązane: