Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Chojnice: Remont instalacji wentylacji w pomieszczeniach kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Chojnicach
Numer ogłoszenia: 3022 – 2016; data zamieszczenia: 05.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
|
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji wentylacji w pomieszczeniach kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Chojnicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji wentylacji w pomieszczeniach kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Chojnicach ul. 31 Stycznia 21-23 Zamówienie obejmuje niżej wymienione branże: sanitarna budowlana II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie wentylacji tj: 1.1 wentylacja nawiewna do pomieszczeń kuchennych 1.2 wentylacja wywiewna 1.3 zamontować nad trzonem kuchennym okap z filtrami 1.4 montaż klimatyzatora 1.5 zamurowanie i malowanie ścian (kolor dopasować do istniejącego) po wykutych otworach i bruzdach, w przypadku uszkodzenia glazury należy ją wymienić W pomieszczeniach zostanie wykonana wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna. Nawiew realizowany będzie za pomocą do aparatu wentylacyjnego nawiewnego, podwieszanego z filtrem i nagrzewnicą wodną. Do aparatu nawiewnego należy doprowadzić ciepło z istniejącej instalacji grzewczej. Pobór powietrza nastąpi z czerpni ściennej, mocowanej na kanale wentylacyjnym. Kanał wentylacyjny za czerpnią prowadzony będzie po elewacji budynku. Na końcówkach kanałów zamontowane zostaną kratki nawiewne z przepustnicami oraz anemostaty. Wywiew realizowany będzie za pomocą wentylatora dachowego na podstawie dachowej i cokole oraz za pomocą wentylatora wywiewnego kanałowego. Powietrze znad okapu kuchennego wyciągane będzie za pomocą wentylatora dachowego. Przewiduje się montaż okap kuchennego z filtrami nad trzonem kuchennym. Na końcówkach kanałów na układzie wywiewnym zamontowane zostaną anemostaty. Dla potrzeb osuszania powietrza w pomieszczeniu kuchni przewiduje się montaż klimatyzatora. Do montowanych urządzeń doprowadzić energię elektryczną oraz kable sterownicze. Dla montażu wentylatorów, aparatu nawiewnego, klimatyzatora wykonać odpowiednie stelaże. Dal potrzeb prowadzenia kanałów wentylacyjnych w przegrodach budowlanych wykonać odpowiednie otwory, które należy wzmacniać belkami żelbetowymi. W razie wystąpienia kolizji projektowanego układu wentylacji z istniejącymi instalacjami, wody, kanalizacji, ogrzewania, kablami itp. należy istniejące instalacje przełożyć. 2. Uporządkowanie pomieszczeń po wykonaniu robót UWAGA! Ze względu na konieczność zachowania ciągłości pracy kuchni roboty można wykonać tylko w okresie ferii zimowych tj. w terminie od 15.02.2016r do 26.02.2016r.
II.1.5)
V |
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia robót uzupełniających do 20% wartości zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.02.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzytysiącezłotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Wykonawca musi przedstawić w wykazie że wykonał co najmniej 1 robotę branży instalacyjnej sieci i urządzeń wentylacyjnych (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), o wartości minimum 100.000,00 PLN
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonawca musi dysponować osobą/mi zdolną/mi do wykonania przedmiotowego zamówienia posiadającą/mi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ) w specjalnościach: a) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty,posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 3 lata na roboty budowlano-instalacyjne licząc od dnia bezusterkowego odbioru przez Zamawiającego wykonanych robót
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 – Cena – 95
-
2 – okres gwarancji – 5
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: A. W zakresie zmiany terminu wykonania: konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego, wystąpienia nie zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych i związanych z tym kolizji, z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego, wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, ujawnienia się wad/braków/błędów w dokumentacji projektowej skutkujących nie możliwością dochowania pierwotnego terminu realizacji umowy B. W zakresie płatności i innych: aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. C. W zakresie innych zmian zmiana zakresu robót powierzonego podwykonawcom. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.. W przypadku zaniechania części zakresu robót z przyczyn, których nie można było przewidzieć, które są niezależne od Zamawiajcego,Zamawiajcy zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o zaniechane czynności.Podstawą zaniechania zakresu robót i zmniejszenia wynagrodzenia bedzie protokół konieczności, sporządzony przez kierownika budowy i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz zatwierdzony przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1 89-600 Chojnice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1 89-600 Chojnice, Biuro Podawcze – Informacja pokój 306.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
BURMISTRZ
dr Arseniusz Finster
Pliki do pobrania
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/pdf.png)
Informacje powiązane: