Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Chojnice: Zagospodarowanie Parku 1000-lecia w Chojnicach – część I
Numer ogłoszenia: 168266 – 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie Parku 1000-lecia w Chojnicach – część I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie Parku 1000 – lecia w Chojnicach – część I Zakres robót obejmuje : – ciągi piesze – szer. 4,5 m; 3,5 m; 2m – kostka brukowa betonowa 6 cm starobruk melanż – kostka brukowa betonowa 8 cm starobruk melanż – obrzeża betonowe 8 x 30 szare – tłuczeń kamienny łamany granitowy niesortowalny – ścieżki rowerowe – szer. 4,5 m; 3,5 m; 2m – kostka betonowa 8 cm czerwona bezfazowa – obrzeża betonowe 8 x 30 szare – tłuczeń kamienny łamany granitowy niesortowalny – zagospodarowanie terenu zielenią łącznie z nowymi nasadzeniami w ogrodzie botanicznym oraz trawniki i pielęgnacja istniejącego drzewostanu – mała architektura + wyposażenie a) barierki zabezpieczające b) stojaki na rowery c) ławki żeliwno drewniane d) kosze na śmieci e) dozowniki torebek na psie odchody f) altany g) pergole h) oznakowanie poziome i) tarasy widokowe o konstrukcji drewnianej z pomostami pływającymi wykonane z blachy stalowej ocynkowanej wypełnionymi styropianem – ogród botaniczny ( należy oznakować tabliczkami nazwy roślin ) – zegar słoneczny – 2 dwustronne tablice informacyjne o wymiarach tablica dwustronna, kolorowa – trwale związane z gruntem, wykonane na dwóch słupach, ( wielkość tablicy minimum 150 cm x 200 cm, wielkość nadruku graficzno- informacyjnego odpowiednia do wielkości tablicy zajmująca całą powierzchnię tablicy, dół tablicy rozpoczyna się minimum 200 cm od powierzchni ziemi, materiał służący wykonaniu tablicy: płyta PCV lub inna dowolna odporna na zróżnicowane warunki pogodowe o okresie trwałości zapewniającym wysoką jakość przez cały okres realizacji projektu, materiał do wykonania nadruku graficzno-informacyjnego: odporny na warunki pogodowe, zapewniający wyraźne barwy przez cały okres realizacji projektu, mocowanie tablicy winno zapewnić dobrą widoczność zamieszczonej treści graficzno-informacyjnej na nadruku oraz nienaruszalność stanu tablicy INSTALACJE SANITARNE : – instalacja nawadniająca – instalacja napowietrzania oraz rekultywacji wody w zbiornikach Z2 i Z3 ( bez kosztów urządzeń napowietrzających ) – przyłącze wody – zewnętrzna instalacja wody – ogród botaniczny – instalacja wody krążącej w obiegu zamkniętym – przyłącze kanalizacji sanitarnej i zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej – przyłącze i zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej ciśnieniowa – przyłącze kanalizacji deszczowej i zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej – instalacja drenażowa – przyłącze gazu – zdrój do wody – pompownie wód zanieczyszczonych – pompownie kanalizacji sanitarnej INSTALACJE ENERGETYCZNE : – słupy z oprawami oświetleniowymi do rozbiórki – kable elektroenergetyczne do demontażu – kable elektroenergetyczne 0,6 /1 kW – instalacja monitoringu CCTV – 11 kamer ( 5 obrotowych, 6 stałych, 2 monitory TVU, 2 urządzenia do cyfrowego zapisu obrazu ) – instalacja teletechniczna – oświetlenie – ogniwa fotowoltaiczne na konstrukcji na mostku nr 1 Uwaga : Przetarg nie obejmuje: budowy placu zabaw dla psów, automatycznej toalety, renowacji pomnika Mikołaja Kopernika, ogrodzenia istniejącej przepompowni, nasadzeń poza ogrodem botanicznym, zestawu urządzeń do gier typu tenis stołowy, szachy, zadaszonego audytorium do prelekcji z świetlną tablicą informacyjną, infokiosku, placu zabaw dla dzieci (północny) części ścieżek ( północna część parku) wejścia do parku Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej. Inwestycja będzie realizowana w systemie 2 – letnim. Płatność w 2011 r. do wysokości 5.400.000 zł brutto w 2012 r. – pozostała kwota.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.32.50-6, 45.23.24.52-5, 45.31.61.00-6, 45.11.27.11-2, 45.11.27.10-5, 45.11.27.23-9, 45.45.30.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia – co najmniej : – 2 roboty budowlane branży drogowej wraz z branżą sanitarną (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), o wartości minimum 1.000.000,00 zł każda, – 1 robotę w zakresie nasadzeń i zieleni z zagospodarowaniem terenów zielonych (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), o wartości minimum 100.000 zł – 1 robotę konstrukcyjno – budowlaną (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), o wartości minimum 1.000.000,00 zł. (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 1.4. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi: a) kierownik budowy branży konstrukcyjno – budowlanej b) kierownik robót drogowych c) kierownik robót sanitarnych d) kierownik robót elektroenergetycznych e) osoba posiadająca uprawnienia gospodarza terenów zielonych, lub inspektora zieleni, lub II stopnia leczenia i pielęgnacji drzew lub inspektora nadzoru terenów zieleni nadawane przez branżowe stowarzyszenia naukowo – techniczne. oraz oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia, wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego lub innego równoważnego dokumentu zgodnie z warunkami ustanowionymi przez prawo państw członkowskich Unii Europejskiej.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 1.5. Opłacona polisa w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o udzieleniu 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały oraz 12 miesięcy na zieleń w postaci podpisania formularza oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umow w następujących przypadkach: A.W zakresie zmiany terminu wykonania: konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego, wystąpienia nie zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych i związanych z tym kolizji, z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego, wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, B. W zakresie płatności i innych: aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1 89-600 Chojnice pok. 703.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1 89-600 Chojnice Biuro Podawcze – Informacja pok. 306.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania
Oferta
Oświadczenia
Wykaz osób
Wykaz prac dla podwykonawców
Wykaz prac budowlanych
Wzór umowy
Załącznik nr 1 do umowy
Przedmiary
Analiza nośności gruntów
Informacja BIOZ
Projekty budowlane
Projekty pozostałe
Specyfikacje
Odpowiedzi na pytania
Odpowiedzi na pytania 2
Specyfikacja – umocnienie powierzchniowe skarp z głazów granitowych łamanych
Odpowiedzi na pytania 3
Nasadzenia zieleni ogród botaniczny – poprawny
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia – 2011-07-07
Informacje powiązane: