Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
12/04/2016 S71 – – Roboty budowlane – Ogłoszenie o zamówieniu – Procedura otwarta
Polska-Chojnice: Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 2016/S 071-123670
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Urząd Miejski
Stary Rynek 1
Punkt kontaktowy: Urząd Miejski Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice
Osoba do kontaktów: Jacek Domozych
89-600 Chojnice
POLSKA
Tel.: +48 523971800
E-mail: [email protected]
Faks: +48 523972194
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.miastochojnice.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Termomodernizacja wraz z przebudową Chojnickiego Centrum Kultury w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej oraz rozwój OZE w Chojnicko Człuchowskim Miejskim Obszarze Funkcjonalnym – termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Roboty budowlane
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Chojnice.
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja wraz z przebudową Chojnickiego Centrum Kultury w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej oraz rozwój OZE
w Chojnicko – Człuchowskim Miejskim Obszarze Funkcjonalnym – termomodernizacja budynków użyteczności publicznej”
I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Dane liczbowe określające budynek
przed przebudową po proj. przebudowie
i rozbudową i rozbudowie
a) Powierzchnia zabudowy 1 004,89 m2 1 258,50 m2
b) Powierzchnia użytkowa 1 416,30 m2 2 148,50 m2
c) Powierzchnia całkowita 1 691,86 m2 2 598,20 m2
d) Kubatura 9 040,42 m3 10 944,14 m3
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót związanych
z przebudową i rozbudową istniejącego budynku:
2.1. Roboty przygotowawcze:
a) demontaż elementów istniejącego wyposażenia kinowego ( ekran, projektor z kompletem nagłośnienia) przechowanie przez okres budowy oraz ponowny montaż z zestrojeniem i uruchomieniem.
b) demontaż windy zewnętrznej oraz przekazanie dyrektorowi Chojnickiego Centrum Kultury
2.2. Roboty branży architektonicznej:
a) Rozbudowa istniejącego budynku dla uzyskania dodatkowej powierzchni użytkowej;
b) Docieplenie ścian zewnętrznych przy pomocy styropianu grafitowego o gr. 20 cm z płytami osłonowymi z prasowanej wełny mineralnej na stelażu aluminium;
c) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ze współczynnikiem U= 0,9 W/m2K;
d) Wykonanie ścian osłonowych w formie fasady szklanej o konstrukcji aluminiowej;
e) Docieplenie ścian fundamentowych i podpiwniczenia za pomocą styropianu ekstrudowanego 20 cm;
f) Od strony południowej na poziomie piwnic zdjęcie warstwy ziemi w celu odkrycia pomieszczeń edukacyjnych przeznaczonych na pobyt stały.
g) Docieplenie powierzchni dachowej poprzez wykonanie następujących prac:
— Demontaż istniejącego pokrycia papowego z ociepleniem o gr. ok. 8 cm wraz z wywietrznikami dachowymi, blacharką i instalacją odgromową.
— Naprawa płyt dachowych korytkowych w miejscu pęknięć.
— Naprawa stropodachu wykonana na bazie stopu DZ należy uzupełnić szczeliny pomiędzy pustakami stropowymi. Po pracach naprawczo demontażowych należy ułożyć płyty ze styropapy EPS 100 λ=0,31 gr.20 cm. Pokrycie właściwe należy wykonać z papy zgrzewalnej podkładowej i nawierzchniowej w systemie NRO. Wykonać opierzenia z blachy aluminiowej w kolorze stolarki. Wykonać odtworzenie instalacji odgromowej.
h) Docieplenie posadzek podpiwniczenia, sceny i widowni.
— Docieplenie posadzek wykonać z 15 cm styropianu EPS 100 λ=0,31
grafitowego,w celu wykonania docieplenia należy zdemontować istniejące
posadzki i dokonać pogłębienia dla usytuowania wszystkich warstw
— Docieplenie sceny:
— demontaż istniejącej podłogi drewnianej, płyty żelbetowej ze
wspornikiem nad orkiestronem, konstrukcji stalowej zabudowy orkiestronu, posadzki drewnianej orkiestronu, ścian oddzielających orkiestron od widowni i części sceny niepodpiwniczonej. Pod sceną poza orkiestronem znajduje się nieprawidłowo zagęszczony grunt,
który należy usunąć. Wykonanie nowej konstrukcji z warstwami wykończeniowymi.
— Docieplenie widowni
— demontaż istniejącej widowni (tj. demontaż foteli, parkietu, podkładu
betonowego, źle zagęszczonego podłoża piaskowego, betonowych
kanałów wentylacyjnych)
i) Wymiana w części istniejącej oraz wykonanie nowych podłoży i posadzek
w części rozbudowy
j) Wymiana tynków oraz wykonanie nowych z malowaniem lub płytkowanie
k) Montaż dźwigu osobowego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych obsługującego dwie kondygnacje
l) Montaż dźwigu osobowo-towarowego.
2.3. Roboty branży konstrukcyjnej:
a) stopy fundamentowe żelbetowe monolityczne,
b) ławy fundamentowe żelbetowe monolityczne,
c) rdzenie i startery żelbetowe monolityczne,
d) słupy, belki, podciągi, nadproża żelbetowe monolityczne i prefabrykowane, oraz podciągi i słupy stalowe,
e) ściany z bloczków silikatowych oraz cegły pełnej,
f) stropy płytowe – żelbetowe,
g) wykonanie nowej sceny – scena istniejąca na gruncie przeznaczona do rozbiórki, projektowana scena o konstrukcji żelbetowej w postaci podciągów
i płyt żelbetowych opartych na słupach żelbetowych i ścianach,
h) widownia – istniejąca widownia na gruncie przeznaczona do rozbiórki, projektowana widownia o konstrukcji z podciągów i płyt żelbetowych opartych na słupach żelbetowych,
i) pomosty nad widownią – istniejący pomost nad widownią przeznaczony do rozbiórki, zaprojektowany trap technologiczny mocowany do ścian istniejącej sali widowni. Trap wykonany w postaci dwóch kratownic stalowych,
j) podest nad sceną – istniejący podest nad sceną przeznaczony do rozbiórki, zaprojektowany trap technologiczny w postaci kratownic stalowych mocowanych do belki stalowej,
k) sufit samonośny istniejący z siatki ogrodzeniowej otynkowanej na ruszcie drewnianym przeznaczony do rozbiórki. Należy wykonać sufit samonośny wykonany z płyt gipsowo – kartonowych na ruszcie stalowym, ocynkowanym, systemowym lub jako sufit kasetonowy 60×60,
l) rozbiórka istniejących ścian nośnych i działowych zgodnie z częścią rysunkową oraz wykonanie nowych ścian z cegły silikatowej oraz z płyt gipsowo – kartonowych w celu wydzielenia nowych pomieszczeń.
Wykonanie nowych otworów w ścianach nośnych i działowych,
m) rozbiórka istniejących klatek schodowych wewnętrznych oraz schodów
na zewnątrz budynku, wykonanie nowych klatek schodowych żelbetowych.
n) wzmocnienie istniejących ścian zewnętrznych w miejscach rys pionowych,
o) naprawa istniejących stropów.
2.4. Roboty w zakresie aranżacji wnętrz wraz ze stałym wyposażeniem.
2.5. Roboty w zakresie zagospodarowania terenu:
a) rozbiórka istniejącego komina wolnostojącego wraz z wywozem i utylizacją gruzu
b) rozebranie istniejących nawierzchni utwardzonych wraz z wywozem
i utylizacją gruzu
c) przygotowanie terenu pod nasadzenia kwiatowe wzdłuż części chodników
i w kształcie herbu miasta.
d) niwelacja terenu
e) wykonanie pieszo jezdni, parkingów, drogi pożarowej ( droga pożarowa
o nośności 100kN na oś) o nawierzchni z kostki brukowej betonowej
f) wykonanie ciągów pieszych o nawierzchni z kostki brukowej klinkierowej gr.45mm
g) wykonanie drenażu opaskowego
h) wykonanie murków oporowych
i) sadzenie drzew i krzewów, wykonanie terenów zielonych
j) budowa elementów małej architektury
k) przebudowa ulic: Swarożyca i Gdańskiej
2.6. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych i fotowoltaicznych:
a) demontaż instalacji elektrycznej w budynku oraz przyłącza napowietrznego
do garażu,
b) Wykonanie zasilania w energię elektryczną:
— linie zasilające
— elektroenergetyczne linie kablowe NN bezpośrednio w gruncie oraz
w kanalizacji kablowej z oprawami oświetleniowymi
— rozdzielnia w budynku,
— instalacja fotowoltaiczna z montażem paneli fotowoltaicznych utwardzonych cienkowarstwowych mocowanych do podłoża papowego
za pomocą klejenia.
c) Wykonanie instalacji:
— oświetlenie podstawowe i awaryjne,
— oświetlenie zewnętrzne,
— gniazda wtykowe ogólnego przeznaczenia,
— gniazda wtykowe dedykowane,
— zasilanie dedykowanych odbiorników energii elektrycznej,
— przeciwprzepięciowa oraz odgromowa zewnętrzna.
2.7. Roboty w zakresie instalacji niskoprądowych:
a) linie kablowe niskoprądowe w kanalizacji teletechnicznej,
b) punkty dystrybucyjne,
c) instalacja strukturalna,
d) kanalizacja teletechniczna,
e) instalacja monitoringu CCTV,
f) instalacja sygnalizacji włamania i napadu,
g) instalacja sygnalizacji pożaru,
h) instalacja RTV.
2.8. Roboty w zakresie instalacji oświetlenia i mechaniki scenicznej oraz
elektroakustyki sceny z widownią, studia nagrań i pomieszczeń
pomocniczych:
a) montaż systemu mechaniki scenicznej wraz z okotarowaniem,
b) montaż systemu dźwiękowego,
c) montaż oświetlenia technologicznego.
2.9. Wykonanie ustrojów – sufitów akustycznych
2.10. Roboty w zakresie instalacji sanitarnych zewnętrznych:
a) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej,
b) wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej,
c) wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej z parkingów i ulic
z separatorami i zbiornikiem retencyjnym podziemnym,
d) wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej z dachów
i chodników ze zbiornikiem retencyjnym podziemnym,
e) wykonanie przyłącza wody,
f) wykonanie zewnętrznej instalacji gazu ze skrzynką kurka głównego,
g) wykonanie instalacji pomp ciepła zasilających instalację centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego pomieszczeń budynku oraz zasilających chłodnice central wodą lodową,
h) wykonanie opomiarowania instalacji pomp ciepła zasilających instalację centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego pomieszczeń budynku oraz zasilających chłodnice central wodą lodową oraz opomiarowanie dodatkowe instalacji gazu zasilającej pompy ciepła,
i) przełożenie ciepłociągu.
2.11. Roboty w zakresie instalacji sanitarnych wewnętrznych:
a) wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepła
technologicznego,
b) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
c) wykonanie wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej.
2.12. Integracja sygnałów sterujących instalacji wentylacji mechanicznej,
ogrzewania, instalacji fotowoltaicznej oraz analiza zużycia energii
a) należy zabudować serwer BMS dla integracji w/w sygnałów w głównym punkcie dystrybucyjnym.
b) Należy zastosować odpowiednie przetworniki sygnałów w sterowanych urządzeniach z połączeniem do serwera BMS.
c) Z analizatora zużycia energii elektrycznej do zabudowy w rozdzielni RG sygnał doprowadzić do serwera BMS.
d) Należy przeprowadzić konfigurację serwera z integracją w/w sygnałów.
2.13. Warunki wynikające z położenia obszaru w strefie ochrony archeologicznej:
a) Warunki wynikające z opinii Burmistrza Miasta Chojnice ( pismo KZ.4125.171.2015 z 10.1.2016):
— należy zawiadomić Konserwatora Zabytków Miasta Chojnice o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót.
b) Warunki wynikające z opinii Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ( pismo ZA.5161.936.2015EP z 11.11.2016):
— prace ziemne należy poprzedzić wykonaniem archeologicznych badań ratowniczych przed rozpoczęciem robot budowlanych,
— na prowadzenie prac archeologicznych należy uzyskać pozwolenie (decyzję) Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
2.14. Uporządkowanie terenu po wykonaniu robót
2.15. Opracowanie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej oraz
elektronicznej ( płyta CD ) – po 2 komplety
Uwaga. Do 31.7.2016 w obiekcie funkcjonuje siedziba Chojnickiego Centrum Kultury (kino i biura).
Po tym terminie można prowadzić roboty wewnątrz obiektu, po spisaniu
z Dyrektorem Chojnickiego Centrum Kultury protokołu przekazania.
Zamawiający posiada pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Chojnickiego
Nr AB.6740.1.931.2015 z 12.1.2016 (Zał. Nr 11a do SIWZ)
— Rozliczenie pomiędzy Stronami za wykonane roboty nastąpi na podstawie faktur częściowych wystawionych przez Wykonawcę nie częściej niż jeden raz w miesiącu oraz na podstawie zatwierdzonego bezusterkowego protokołu odbioru robót i pisemnego potwierdzenia od Podwykonawców, iż dokonano zapłaty wszystkich istniejących wobec nich należności za okres, którego dotyczy faktura, z tym że do końca 2016 roku płatność nie może przekroczyć kwoty 2 000 000 PLN brutto.
— Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi:
— minimum 5 lat na oświetlenie łącznie z oprawami i minimum 3 lata na roboty budowlane licząc od dnia bezusterkowego odbioru przez Zamawiającego wykonanego przedmiotu umowy.
— Serwisowanie wbudowanych urządzeń w okresie gwarancji wykonuje Wykonawca
na własny koszt.
— Wykonawca dokona uruchomienia zamontowanych urządzeń, przeszkoli co najmniej 2 pracowników wskazanych przez Zamawiającego oraz dostarczy instrukcje obsługi i konserwacji urządzeń w języku polskim.
— Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii
i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej ( jeżeli ich opisanie
w dokumentacji nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji projektowej, za zgodą projektanta i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały
i urządzenia w celu aprobaty Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć inspektorowi nadzoru odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem.
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia robót uzupełniających do 20 % wartości zamówienia.
Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1a Pzp dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu ( EFTA ), które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Możliwość unieważnienia postępowania została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45212300, 45111291, 45233253, 45112710, 45111300, 45332000, 45332200, 45331200, 45331210, 45310000, 45312200, 45314320, 45315700, 45400000, 45453000, 31712331
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Dane liczbowe określające budynek
przed przebudową i rozbudową / po proj. przebudowie i rozbudowie
a) Powierzchnia zabudowy 1 004,89 m / 1 258,50 m2
b) Powierzchnia użytkowa 1 416,30 m2 / 2 148,50 m2
c) Powierzchnia całkowita 1 691,86 m2 / 2 598,20 m2
d) Kubatura 9 040,42 m3 / 10 944,14 m3.
Szacunkowa wartość bez VAT: 9 349 604,32 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 29.6.2016. Zakończenie 30.9.2017
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 200 000 PLN, (słownie: dwieścietysięcyzłotych).
2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000, o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówienia w każdej części mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania –zamawiający nie formułuje żadnego warunku w tym zakresie
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z art. 24 ustawy (wzór stanowi Zał. Nr 4
do SIWZ);
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz 10 – 11 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert:
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 7 000 000 PLN.
Do oferty należy załłączyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jeden wspólny dokument potwierdzający,
że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – zamawiający nie formułuje żadnego wymagania w tym zakresie
2) posiadają wiedzę i doświadczenie – Wykonawca musi przedstawić w wykazie że wykonał co najmniej 1 robotę branży ogólnobudowlanej (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), o wartości minimum 7 000 000 PLN brutto
3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonawca musi dysponować (co najmniej jedną) osobą/mi zdolną/mi do wykonania przedmiotowego zamówienia posiadającą/mi stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z 11.9.2014 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ) w specjalnościach:
a) konstrukcyjno-budowlana bez ograniczeń – kierownik budowy posiada doświadczenie min. 3 lata w kierowaniu budową;
b) inżynieryjna drogowa;
c) instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;
d) instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
e) instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych;
f) archeologiczna – osoba posiadająca kwalifikacje, o których mowa
w § 26 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
z 27.7.2011 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych
lub uprawnienia tożsame wydane w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej w odniesieniu do obiektu, w którym będą wykonywane prace.
Zamawiający dopuszcza łączenie w/w specjalności, jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała więcej niż jedną z wymaganych przez Zamawiającego specjalności. Zamawiający dopuszcza ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
Wykonawca obowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 ustawy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 (wzór stanowi Zał. Nr 3 do SIWZ);
b) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (Wzór wykazu stanowi Zał. nr 5 do SIWZ);
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wzór stanowi Zał. nr 6 do SIWZ).
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 90
2. Okres gwarancji na oświetlenie wraz z oprawami. Waga 5
3. Okres gwarancji na roboty budowlane. Waga 5
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
BI.271.7.2016
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
23.5.2016 – 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 23.5.2016 – 10:30
Miejscowość:
Chojnice, Stary Rynek 1, Urząd Miejski.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020.
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587702
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wnosi się:
— w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest wyższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 2 ustawy Pzp.
6.2 Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie:
— 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest wyższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
6.3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 7.1 i 7.2 wnosi się:
— w przypadku zamówień, których wartość jest większa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp – w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587702
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
8.4.2016
BURMISTRZ
dr ARSENIUSZ FINSTER
Pliki do pobrania
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/pdf.png)
![](/ikony/pdf.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/pdf.png)
![](/ikony/pdf.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)