Informacje o postępowaniu
Rodzaj: Roboty budowlane
Termin otwarcia ofert: 21 lutego 2018
Treść ogłoszenia
11/01/2018 S7 – – Roboty budowlane – Ogłoszenie o zamówieniu – Procedura otwarta
Polska-Chojnice: Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
2018/S 007-010717
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Urząd Miejski
Stary Rynek 1
Chojnice
89-600
Polska
Osoba do kontaktów: Jacek Domozych, Sylwia Jurkowska
Tel.: +48 523971800
E-mail: [email protected]
Faks: +48 523972194
Kod NUTS: PL
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.miastochojnice.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.miastochojnice.pl
I.1)Nazwa i adresy
Powiat Chojnicki
31 Stycznia 56
Chojnice
89-600
Polska
Osoba do kontaktów: Jacek Domozych, Sylwia Jurkowska – UM Chojnice
Tel.: +48 523966501
E-mail: [email protected]
Faks: +48 523966503
Kod NUTS: PL
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.powiat.chojnice.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.powiat.chojnice.pl
I.2)Wspólne zamówienie
W zamówieniu stosowane jest wspólne udzielanie zamówień
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:www.miastochojnice.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Budowa z przebudową kolektorów deszczowych, zbiorników retencyjnych i rowów na trasie: ul. Okrężna, Park 1000 lecia, zbiornik retencyjny Sobierajczyka z dopływami z ul. 14-go Lutego i ul. Czarna Droga
Numer referencyjny: BI.271. 20.2017
II.1.2)Główny kod CPV
45246400
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.1.4)Krótki opis:
Budowa z przebudową kolektorów deszczowych, zbiorników retencyjnych i rowów na trasie: ul. Okrężna, Park 1000 lecia, zbiornik retencyjny Sobierajczyka z dopływami z ul. 14-go Lutego i ulicy Czarna Droga w ramach projektu pn. „Poprawa gospodarki wodami opadowymi i roztopowymi na terenie MOF Chojnice – Człuchów”.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Budowa zbiornika retencyjnego „Sobierajczyka” z budową kanalizacji deszczowej
Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
45247270
45232130
45233142
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL637
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Chojnice.
II.2.4)Opis zamówienia:
- Budowa kd wraz z odwodnieniem i niezbędną przebudową – ul. Grunwaldzka.
- Budowa kd wraz z odwodnieniem i odtworzeniem nawierzchni – ul. Parkowa, Pl. Niepodległości, Sukienników, Okrężna.
- Budowa kd wraz z odwodnieniem i odtworzeniem nawierzchni – ul. Al. Brzozowa, Prochowa, Hanki Sawickiej, Ducha Św., Findera, Okrzei, Kasprzaka, Al. Sobierajczyka, I. G. Goedtke, 14-Lutego, Wycecha.
- Budowa kd wraz z odwodnieniem i odtworzeniem nawierzchni – ul. Łanowa, Towarowa, Al. Brzozowa, Sędzickiego, Dworcowa, Łużycka, Kaszubska, Angowicka.
- Budowa kd wraz z odwodnieniem i odtworzeniem nawierzchni – ul. Subisława, Sambora, Dąbrowskiego.
- Budowa ziemnego zbiornika retencyjnego “Sobierajczyka” wraz z budową infrastruktury towarzyszącej
- Budowa zastawek sterujących na zbiornikach retencyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Parku 1000 lecia w Chojnicach
- Budowa separatora nr 21 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr 2570 i 637/28 przy ul. Sobierajczyka w Chojnicach
- Przebudowa: Rów Południowy z S-J, Zbiornik buforowy Angowicka, Separator nr 22, Separator nr 23.
- Zieleń i wycinka drzew
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Okres gwarancji na roboty budowlane / Waga: 20 %
Kryterium jakości – Nazwa: Czas reakcji serwisu gwarancyjnego wyrażony w godzinach / Waga: 20 %
Cena – Waga: 60 %
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 15/10/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
II.2.14)Informacje dodatkowe
Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury badania ofert, zgodnie z treścią art. 24aa ustawy Pzp.
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Budowa kanalizacji deszczowej na Osiedlu Kolejarz
Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
45232130
45332400
45233142
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL637
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Chojnice.
II.2.4)Opis zamówienia:
- Budowa kd wraz z odwodnieniem i odtworzeniem nawierzchni – ul. Kazimierza Wielkiego.
- Budowa kd wraz z odwodnieniem i odtworzeniem nawierzchni – ul. Jedności Robotniczej.
- Budowa kd wraz z odwodnieniem i odtworzeniem nawierzchni – ul. Armii Ludowej.
- Budowa kd wraz z odwodnieniem i odtworzeniem nawierzchni – ul. Bolesława Chrobrego, Królowej Jadwigi, Wojska Polskiego, Batalionów Chłopskich i Czynu Zbrojnego Kolejarzy.
- Budowa kd wraz z odwodnieniem i odtworzeniem nawierzchni – ul. Zygmunta Augusta, Wł. Jagiełły, Mieszka I, B. Chrobrego.
- Budowa kd z odwodnieniem ul. 14 Lutego w Chojnicach wraz z niezbędną przebudową drogi oraz infrastrukturą towarzyszącą na dz. Nr 237/661, 270/7.
- Automatyczny system sterowania z elementami kontrolno – pomiarowymi układów gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi.
- Zieleń i wycinka drzew.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Okres gwarancji na roboty budowlane / Waga: 20 %
Kryterium jakości – Nazwa: Czas reakcji serwisu gwarancyjnego wyrażony w godzinach / Waga: 20 %
Cena – Waga: 60 %
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 15/10/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
II.2.14)Informacje dodatkowe
Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury badania ofert, zgodnie z treścią art. 24aa ustawy Pzp.
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostałaocenionajako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
W Postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, wobec których brak jest podstaw do wykluczeniazpostępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-23 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych(przesłankiwykluczenia obligatoryjne) oraz w ust. 5 pkt. 1, 8 (przesłanki wykluczenia fakultatywne).
Wykonawca obowiązany jest wraz z ofertą złożyć: Jednolity Europejski Dokument Zamówienia – JEDZ.
Dokumenty w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
Poniższe dokumenty dostarczy tylko wykonawca, którego oferta został oceniona najwyżej:
- a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21ustawy,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków odopuszczeniedo udziału w postępowaniu
- b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
Że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż.
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie
Do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumieniez właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lubgrzywnami,
W szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległychpłatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KasyRolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega zopłacaniem składek
Na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert albo wniosków o dopuszczenie.
Do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie zwłaściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz.
Z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawemzwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzjiwłaściwego organu;
- d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
5 / 8
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
- e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzjiadministracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonaniepłatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumieniaw sprawie spłat tych należności;
- f) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazuubiegania się o zamówienia publiczne;
- g) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych,
O których mowa w ustawie z dnia 12.1.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r.poz.716);
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej wymagane jest wykazanie przezWykonawcę, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż.
— dla części I – 10.000.000 PLN,
— dla części II – 3.000.000 PLN.
Wykonawca obowiązany jest wraz z ofertą złożyć: Jednolity Europejski Dokument Zamówienia – JEDZ.
Dokumenty w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Poniższe dokumenty dostarczy tylko wykonawca, którego oferta został oceniona najwyżej:
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
- a) spełniają minimalne warunki dotyczące doświadczenia – w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali następujące roboty:
Dla Części I:
- minimum 1 robotę budowlaną w zakresie sieci i instalacji sanitarnych i deszczowych wraz z separatorami o wartości min. 5.000.000 PLN brutto oraz.
- minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/odtworzeniu nawierzchni asfaltowej o wartości min. 2.000.000 PLN brutto oraz.
- minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/remoncie zbiorników ziemnych o wartości min. 2.000.000 PLN brutto oraz.
- minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/regulacji cieku melioracyjnego o wartości min. 2.000.000 PLN brutto.
Dla Częśći II:
- minimum 1 robotę budowlaną w zakresie sieci i instalacji sanitarnych i deszczowych wraz z separatorami o wartości min. 2.000.000 PLN brutto oraz.
- minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/odtworzeniu nawierzchni asfaltowej o wartości min. 1.500.000 PLN brutto.
W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na obie części zamówienia, Zamawiający uzna warunki za spełnione, jeśli wykazane doświadczenie będzie wystarczające dla Części I lub II.
- b) spełniają minimalne warunki dotyczące osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w ten sposób, że dysponują co najmniej jedną osobą/mi zdolną/mi do wykonania przedmiotowego zamówienia posiadającą/mi stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.9.2014 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ) w następujących specjalnościach:
Dla Części I:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń – kierownik budowy.
- inżynieryjnej drogowej – kierownik robót.
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – kierownik robót.
Dla Części II:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – kierownik robót.
- inżynieryjnej drogowej – kierownik robót.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Wykonawca obowiązany jest wraz z ofertą złożyć: Jednolity Europejski Dokument Zamówienia – JEDZ.
Dokumenty w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Poniższe dokumenty dostarczy tylko wykonawca, którego oferta został oceniona najwyżej:
- a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania ipodmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodniez przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencjebądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeliz uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –inne dokumenty Załącznik Nr 5 do SIWZ.
- b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr6 do SIWZ
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
Wzór umowy określający warunki realizacji usługi stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 21/02/2018
Czas lokalny: 11:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 21/02/2018
Czas lokalny: 11:30
Miejsce:
Urząd Miejski w Chojnicach, Stary Rynek 1, 89 – 600 Chojnice, Sala Konferencyjna / pokój nr 711/ IV piętro,
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert jest jawne.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
1) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:’
- Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Część I – 300.000 PLN,
Część II – 50.000 PLN.
2) Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form zgodnej z art. 45 ust.6 UstawyPrawozamówień publicznych.
3) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
4) Zasady wnoszenia wadium są określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiastdokumentów wymienionych w Rozdziale 11 pkt 3 lit. a)-d) składa dokumenty wg § 7 RozporządzeniaMinistraRozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiającyodwykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U., poz. 1126), tj.:
- a) R. 11 pkt 3 lit. a) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru,innyrównoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którymwykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczyinformacja albodokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy;
- b) R. 11 pkt 3 lit. b)-d) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca masiedzibęlub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
— nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo żezawarłporozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkamilubgrzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie naratyzaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
— nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587702
E-mail: [email protected]
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Dział VI Ustawy Prawa Zamówień Publicznych.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587702
E-mail: [email protected]
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
09/01/2018
BURMISTRZ
ARSENIUSZ FINSTER
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wynikach postępowania