Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Chojnice: Remont i zmiana sposobu użytkowania Baszty Więziennej – Archiwum na galerię sztuki
Numer ogłoszenia: 290212 – 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i zmiana sposobu użytkowania Baszty Więziennej – Archiwum na galerię sztuki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych polegających na: – skucie tynków wewnętrznych i wykonanie nowych, malowanie ścian, – wymiana instalacji elektrycznej, – wymiana instalacji wod. – kan, – wykonanie nowych posadzek betonowych wraz z ułożeniem paneli, płytek ceramicznych, parkietu dębowego, – budowa instalacji grzewczej i wentylacyjnej, – rozbiórka ścianek działowych i budowa nowych, – nadbudowa klatki schodowej wraz z konstrukcją zadaszenia, – budowa instalacji odgromowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót (przedmiar robót jest informacją pomocniczą), szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w dokumentacji projektowej i wykonawczej. Wykonawca winien zapoznać się z terenem planowanej inwestycji i wnieść ewentualne uwagi na etapie i w terminie ogłoszonego przetargu. Roboty remontowo – budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią, Polskimi Normami Budowlanymi oraz z zaleceniami nadzoru inwestorskiego, konserwatorskiego i Zamawiającego. Informacje dodatkowe – Baszta jest budynkiem wpisanym do rejestru zabytków, w związku z czym Zamawiający jest w trakcie postępowania administracyjnego związanego z uzyskaniem pozwolenia Starosty Chojnickiego i Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku na wykonanie robót objętych przedmiotowym zamówieniem. Roboty należy prowadzić pod nadzorem konserwatorskim..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.11-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN Słownie: dziesięć tysięcy złotych Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16 września 2009 r. do godz. 10.00
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki: 1.o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp tj. a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane – remontowe ( w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie ) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj. Kierownik budowy – posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej – bez ograniczeń + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa Kierownik robót ( nadzór konserwatorski ) – posiadanie uprawnień konserwatorskich w zakresie kierowania robotami konserwatorskimi + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. e.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; f.udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Niespełnienie choćby jednego z powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Zamawiający oceni spełnianie w. w. warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawców..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 i 2 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. – załącznik nr 3. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, w. w. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, w.w. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: a. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz dokumentów stwierdzających, że osoba (y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: – uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej – bez ograniczeń + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik budowy) – uprawnienia konserwatorskie w zakresie kierowania robotami konserwatorskimi+ aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik robót – nadzór konserwatorski ) – załącznik nr 5 do SIWZ b. Wykazu wykonanych robót budowlanych – remontowych (w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – załącznik nr 4 do SIWZ. c. W celu potwierdzenia, że posiada aktualne ubezpieczenie Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; d. W celu potwierdzenia okresu gwarancyjnego złoży oświadczenie na formularzu oferty. Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy: 1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy pzp 3. Tabela elementów scalonych – załącznik Nr 6 do SIWZ 4. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony według własnych indywidualnych kalkulacji ze składnikami cenotwórczymi 5. Wykaz zakresu zamówienia powierzonego Podwykonawcom – załącznik Nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1 89-600 Chojnice Wydział Budowlano – Inwestycyjny III piętro pokój 608.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach ul. Stary Rynek 1 89-600 Chojnice Biuro Podawcze – Informacja parter pokój 306.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania
Oferta
Umowa
Oświadczenie
Specyfikacja techniczna
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Specyfikacja techniczna – wod/kan
Zdjęcia
Dokumentacja techniczna
Odpowiedzi na pytania
Dokumentacja instalacji elektrycznej
Informacje powiązane: