Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Usługi transportowe – wywóz nieczystości z terenów zielonych w Chojnicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe – wywóz nieczystości z terenów zielonych w Chojnicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : Usługi transportowe polegające na wywozu nieczystość z ulic i terenów zielonych Zamówienia obejmuje : – Usługi transportowe na samochód typ ciężarowy uniwersalny o ładowności do 1500kg. z załadunkiem i wyładunkiem materiałów i nieczystości oraz transportem na wysypisko w Nowym Dworze i kosztem składowania odpadów.Za składowanie odpadów Wykonawca jest zobowiązany do dołączenie do rachunku kwitu wagowego za każdy dzień danego miesiąca Wykonawca może składać odpady na składowisko odpadów lub w inne miejsce zgodnie z ustawą o odpadach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.51.10.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
• 1.Spełniają warunki ustawy art.22 ust 1
• 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie Art.24 ust.1 i 2
• 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
• 4.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres trwania zamówienia
• 5.Posiadają aktualną na dzień otwarcia ofert decyzję Burmistrza Miasta lub Prezydenta właściwego ze względu na miejsce , siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych
• 6.Posiadają aktualną na dzień otwarcia ofert decyzję Starosty właściwego ze względu na miejsce , siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych
• 7.Dysponują samochodem ciężarowym uniwersalnym o ładowności do 1500 kg Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
• 1.Wszystkie dokumenty należy złożyć w języku polskim.
• 2.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
o 1/oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz. 2/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie lub odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
o 3/Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
o 4/Ksero potwierdzone przez Wykonawcę decyzji Burmistrza Miasta lub Prezydenta właściwego ze względu na miejsce, siedzibę lub miejsce zamieszkanie Wykonawcy na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych
o 5/Ksero potwierdzone przez Wykonawcę decyzji Starosty właściwego ze względu na miejsce , siedzibę lub miejsce zamieszkanie Wykonawcy na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych 6/Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia .
o 7/Ofertę cenową zgodnie z Załącznikiem Nr 1 SIWZ;
o W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 8/Pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 siwz
o Tylko w przypadku składania oferty wspólnej
3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1: a/2),3),5) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że:
- (1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- (2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
- (3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie b/składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy c/dokumenty z pkt. a) (1), (3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy , natomiast dokumenty z pkt. a)
- (2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d/jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
1.Nie spełnienie warunków, o których mowa w Rozdziale V bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1 Urząd Miejski w Chojnicach, ul. Stary Rynek 1,89-600 Chojnice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach, ul. Stary Rynek 1,89-600 Chojnice, Biuro Podawcze pok. nr 306.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania
Informacje powiązane: