Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.miastochojnice.pl
Chojnice: Przebudowa wejścia do budynku Gimnazjum Nr 2 wraz z zagospodarowaniem terenu i budową boiska z bieżnią
Numer ogłoszenia: 145852 – 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wejścia do budynku Gimnazjum Nr 2 wraz z zagospodarowaniem terenu i budową boiska z bieżnią.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa wejścia do budynku Gimnazjum Nr 2 – likwidacja schodów zewnętrznych i przebudowa wewnętrznej klatki schodowej – dodanie biegu schodów z poziomu terenu na parter budynku – ze związaną z tym przebudową wewnętrznych instalacji elektrycznej, wodociągowej i c.o. Budowa urządzeń sportowych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 i Gimnazjum Nr 2, w tym boiska wielofunkcyjnego o łącznych wymiarach 30,00 x 48,00 m z nawierzchnią z trawy syntetycznej, piłkochwytów o wysokości 6,00 m i łącznej długości 131,70 m, bieżni 2 – torowej o wymiarach 2,59 m x 64,20 m szer. Toru 1,22 m z nawierzchnią poliuretanową, skoczni w dal – w tym – rozbiegu o wymiarach 2,00 m x 26,92 m z nawierzchnią poliuretanową i zeskoczni o wymiarach o wymiarach 4,00 m x 9,00 m wypełnionej piaskiem, Wykonanie infrastruktury towarzyszącej, w tym nawierzchni utwardzonych ciągów jezdnych i placu manewrowego z kostki beton. gr. 8 cm o łącznej powierzchni 1.883,43 m2, ciągów pieszych z kostki bet. gr. 6 cm o powierzchni 210,03 m2 oraz wzmocnienia skarp z płyt ażurowych o powierzchni 132,53 m2. Utwardzenie terenu poza ogrodzeniem Szkoły Podstawowej Nr 1 do deptaku od strony ul. 31 Stycznia – ca 60 m2 kostki betonowej gr. 8 cm – brak pozycji w przedmiarze. instalacji deszczowej z rur PP o160 z wpustami ulicznymi i studzienkami deszczowymi, drenażu poziomego boiska z rur PP o110 sączącego i PP o 160 zbierającego praz przyłącza kanalizacji deszczowej PCV o200 odprowadzenie wód z dachów, terenów utwardzonych oraz boiska instalacji oświetlenia boiska zasilanej kablem YAKY 5×16 mm2 z istniejącej rozdzielnicy głównej w budynku Gimnazjum Nr 2 wraz z montażem 6 słupów oświetleniowych stalowych, okrągłych z prefabrykowanymi fundamentami z 16 naświetlaczami, a także montaż stojaka na rowery, ławek i koszy na śmieci. Instalacja p.poż. w Gimnazjum Nr 2 Montaż i uruchomienie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Gimnazjum nr 2 G2. Objęte zamówieniem pętle nr 3 i 4 wykonać na bazie istniejącej w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 SP1 centrali systemu. Odcinki początków i końców projektowanych pętli w zakresie wynikającym z częściowego przebiegu przewodów na terenie SP1 zostały wykonane i zakończone zapasami przewodu w punktach stanowiących granice między SP1, a gimnazjum punkty wskazano w dokumentacji projektowej Roboty wykonać na podstawie dokumentacji p.t. Rozbudowa instalacji sygnalizacji alarmu pożaru SAP z sierpnia 2012 r. Uwaga- zakres objęty zamówieniem stanowi rozbudowę istniejącego systemu co wymaga zachowania pełnej kompatybilności zastosowanych urządzeń z urządzeniami już funkcjonującymi. Wykonanie zasilania urządzeń systemu sygnalizacji pożaru. Montaż klawiatury zdalnej. Montaż urządzeń powiadomienia w zakresie zdarzeń dotyczących G2. Aktualizacja funkcjonalności i programowania istniejącej w bud. SP1 centrali SSP. Wykonanie oświetlenia awaryjnego dróg ewakuacyjnych w G2 zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonanie zasilania dwóch klimatyzatorów o mocy chłodzenia 3,5 kW pobór mocy 1 szt. do 1,5 kW wraz z montażem i uruchomieniem zlokalizowanych w salach komputerowych pierwszego piętra. Dedykowane obwody o długości 45 m wykonać przewodem YDY 3 x 4 mm² z rozdzielnicy głównej budynku uwzględniając jej rozbudowę o przeznaczone wyłącznie dla tych obwodów pola bezpiecznikowe. Zastosować zabezpieczenia różnicowo-nadmiarowo-prądowe 10 A o charakterystyce C oraz In=0,03 A. Każdy z obwodów zasilić z innej fazy w celu zachowania równomiernego obciążenia. Wykonane obwody zbadać pod względem rezystancji izolacji i ochrony przed porażeniem. Protokół z pomiarów należy przekazać Zamawiającemu. Wykonanie robót wykończeniowych tynkarskich i malarskich wynikających z układania przewodów pod tynkiem. Zaprawione bruzdy z ułożonymi przewodami należy otynkować, ściany i sufity z otynkowanymi bruzdami należy pomalować w całości kolorem zbliżonym do istniejącego. Gimnazjum Nr 2 – przeniesienie pokoju nauczycieli W-F do pomieszczenia siłowni 006 na parterze, remont pomieszczenia woźnego 009 oraz pomieszczenia gospodarczego w piwnicy zlokalizowanego pod istniejącą salą gimnastyczną budynek Nr 2 wg projektu zagospodarowania terenu pomieszczenie nauczycieli W-F wymiana tynków wapienno – cementowych, wymiana wykładziny wraz z wykonaniem podkładu płyta OSB , wymiana drzwi drewnianych 110/230 -w przedmiarze ujęte jest malowanie drzwi wymiana kratki wentylacyjnej – brak pozycji w przedmiarze pomieszczenie gospodarcze w piwnicy wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej, wymiana tynków, położenie płytek granitogress wraz z podłożem, malowanie pomieszczeń WC, malowanie sufitu i ścian. pomieszczenie woźnego – malowanie sufitu i ścian. zieleń uporządkowanie terenu po wykonaniu robót..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia robót uzupełniających do 20% wartości zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.21.22.21-1, 45.23.32.62-3, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.31.21.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieścitysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Wykonawca musi przedstawić w wykazie że wykonał co najmniej – 1 robotę branży ogólnobudowlanej (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), o wartości minimum 100.000,00 zł – 1 boisko sportowe z nawierzchnią z trawy syntetycznej (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), o wartości minimum 500.000,00 zł – 1 robota branży elektrycznej wewnętrznej (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), o wartości minimum 100.000,00 zł
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonawca musi dysponować osobą/mi zdolną/mi do wykonania przedmiotowego zamówienia posiadającą/mi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ) w specjalnościach: ogólnobudowlanej – kierownik budowy sanitarnej – kierownik robót drogowej – kierownik robót elektrycznej – kierownik robót
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. – posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
•wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
•wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
•oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
•opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
•aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
•aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
•aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
•nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
•lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przez Zamawiającego wykonanych robót budowlanych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: A. W zakresie zmiany terminu wykonania: konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego, wystąpienia nie zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych i związanych z tym kolizji, z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego, wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, ujawnienia się wad/braków/błędów w dokumentacji projektowej skutkujących nie możliwością dochowania pierwotnego terminu realizacji umowy B. W zakresie płatności i innych: aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. C. W zakresie innych zmian zmiana zakresu robót powierzonego podwykonawcom. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. W przypadku zaniechania części zakresu robót z przyczyn, których nie można było przewidzieć, które są niezależne od Zamawiajcego,Zamawiajcy zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o zaniechane czynności.Podstawą zaniechania zakresu robót i zmniejszenia wynagrodzenia bedzie protokół konieczności, sporządzony przez kierownika budowy i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz zatwierdzony przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1 , 89-600 Chojnice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1 , 89-600 Chojnice Biuro Podawcze – Informacja pokój 306.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/pdf.png)
![](/ikony/pdf.png)
![](/ikony/pdf.png)
![](/ikony/pdf.png)
![](/ikony/pdf.png)
![](/ikony/pdf.png)
![](/ikony/pdf.png)
Informacje powiązane: