Informacje o postępowaniu
Rodzaj:
Termin otwarcia ofert:
Treść ogłoszenia
OGŁOSZENIE
Gmina Miejska Chojnice
89 – 600 Chojnice
ul. Stary Rynek 1
tel. (052) 3971800 wew. 43 fax. 52/3972 194
e-mail: [email protected]
ogłasza
przetarg nieograniczony
na
„Przebudowę głównej arterii komunikacyjnej miasta Chojnice będącej fragmentem międzynarodowego układu drogowego Berlin – Kaliningrad”
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
45233120-6 – Roboty w zakresie budowy dróg
45223300-9 – Roboty budowlane w zakresie parkingów
45232411-6 – Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45231000-2 – Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232300-5 – Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych
45220000-5 – Roboty inżynierskie budowlane
45316213-1 – Instalowanie sprzętu do kierowania ruchem drogowym
45310000-3 – Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres zamówienia podzielono na 3 etapy obejmujące:
I etap:
Przebudowa ul. Sukienników od ul. Grobelnej do skrzyżowania z ul. Kościerską w tym przebudowa skrzyżowań i wjazdów z ul. Cechową, Bankową, Parkową, Kościuszki, Okrężną, Wysoką i Swarożyca oraz zmianą układu komunikacyjnego na Pl. Św. Jerzego.
W ramach tegoż etapu jest również ujęta przebudowa jak i budowa chodników, ścieżek rowerowych i zjazdów na posesje, budowa nowej sygnalizacji świetlnej wraz ze skoordynowaniem z istniejącą. Należy również przeprowadzić wycinkę krzewów i 10 drzew.
Nawierzchnia odcinków ulic, które łączą się ze starą częścią miasta należy wykonać z kostki granitowej. Odwodnienie nawierzchni – do projektowanej lub istniejącej kanalizacji deszczowej.
Oświetlenie uliczne oraz budowa i przebudowa istniejącej infrastruktury podziemnej zgodnie z projektami branżowymi.
Realizując ten etap Wykonawca jest zobowiązany sporządzić i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas budowy, przewidzieć objazdy i wymagane przepisami oznakowanie oraz ponieść koszty z tym związane.
Znajdującą się pod warstwą asfaltową kostkę granitową, kamienną należy przekazać protokolarnie do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska tutejszego Urzędu Miasta, który wskaże miejsce składowania do 6km.
II etap:
Etap ten obejmuje budowę parkingu z płyt ażurowych wraz z przebudową istniejącego zjazdu, oświetleniem ulicznym i monitoringiem.
Na terenie projektowanej budowy parkingu należy usunąć krzewy i 6 szt. drzew, zgodnie z posiadaną decyzją na wycinkę drzew.
Należy przewidzieć i określić kat prowadzenia nadzoru archeologicznego w trakcie wykonywania prac ziemnych na terenie Parku 1000-lecia.
III etap:
Etap ten obejmuje ul. Gdańską od skrzyżowania z ul. Kościerską wraz z przebudowa skrzyżowań z ulicami: Drzymały i Wicka Rogali, Majkowskiego, Modrzewskiego, Obrońców Chojnic i Subisława, Kasztanowej, do skrzyżowania z ul. Tucholską.
Analogicznie jak w I etapie przewidziano budowę lub przebudowę chodników, ścieżek rowerowych, zjazdów na posesje oraz infrastruktury podziemnej i oświetlenia ulicznego zgodnie z projektami branżowymi. Należy też usunąć 2 drzewa.
Przyłącza energetyczne po przebudowie napowietrznej linii energetycznej wykona ENEA Rejonowy Dystrybutor w Chojnicach, we własnym zakresie i na własny koszt.
W tym etapie również należy opracować i uzgodnić projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, ustawić oznakowanie i określić koszty z tym związane.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Telefon/faks do kontaktu: telefon: 052/3971800 faks: 052/3972194
Wszelkich informacji udzielają:
Dyrektor Wydziału Budowlano Inwestycyjnego Danuta Ruhs wew. 43
Dyrektor Wydziału Programów Rozwojowych i Współpracy Zagranicznej Tomasz Kamiński wew. 24
Inspektor Wydziału Budowlano Inwestycyjnego Magdalena Wlazłowska wew. 42
Termin składania ofert: 01.06.2009 r. godz. 10:00
Oferty w kopertach zamkniętych z napisem „Oferta – Nie otwierać przed 01.06.2009 r.
do godz. 1010” należy złożyć w Biurze Podawczym – Informacja pokój 306 Urzędu Miejskiego,
ul. Stary Rynek 1 w Chojnicach.
Otwarcie ofert nastąpi w pokoju 607, dnia 01.06.2009 r. o godz. 10:10 w Wydziale Budowlano – Inwestycyjnym.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
Roboty należy wykonać nie później niż do 30.09.2010 r., a rozpocząć po przekazaniu placu budowy.
Zamawiający przedłuży termin wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia w następujących przypadkach:
a. wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych bądź uzupełniających, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania,
b. wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny (np. warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie prac budowlanych i inne zdarzenia losowe).
Zamawiający przyjmuje za rozliczenie formę ryczałtową, która nie może ulec zmianie.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości wystąpienia robót uzupełniających.
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki:
1. Warunki ogólne. Wykonawcy muszą wykazać, że:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia.
1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać (w zakresie warunków ogólnych), że warunek określony w pkt 1.4. spełnia każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt 1.1., 1.2., 1.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
3. Warunki szczegółowe, Wykonawcy muszą wykazać:
3.1. Potencjał ekonomiczno – finansowy
1) wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową na minimum 5 mln zł,
2) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość, co najmniej 2.000.000,00 zł. (dwa miliony złotych)
3.2. Potencjał kadrowy
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.).
Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej wraz z uprawnieniami
1) kierownik budowy (uprawnienia drogowe w pełnym zakresie)
2) kierownik robót branży sanitarnej
3) kierownik robót branży elektrycznej
4) kierownik robót branży teletechnicznej
Zamawiający wymaga, aby kandydaci na ww. stanowiska (poz. 1-4) posiadali uprawnienia „bez ograniczeń” (w przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane), lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).
Kierownik Budowy i Kierownicy Robót winni posiadać zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów – Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.).
3.3. Doświadczenie Wykonawcy
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać (w zakresie warunków szczegółowych), że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 3.
5. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wg. formuły „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów
i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawców.
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia (wszystkie w języku polskim):
a) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ i że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika URZĘDU SKARBOWEGO oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24. ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
f) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego.
g) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
h) Informację o osobach, które będą brały udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia (potencjał kadrowy) oraz potwierdzenie spełnienia warunku określonego w rozdziale III pkt. 3.2. Do informacji powinny być dołączone kopie uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) – załącznik Nr 5 do SIWZ.
i) Informacje o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy: wykaz wykonanej co najmniej jednej roboty budowlanej (w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – załącznik nr 4 do SIWZ.
j) Wykonawca w celu potwierdzenia okresu gwarancyjnego złoży oświadczenie na formularzu oferty.
Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy:
1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ
2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy pzp
3. Tabela elementów scalonych – załącznik Nr 6 do SIWZ
4. Uproszczony kosztorys ofertowy wraz ze składnikami cenotwórczymi
5. Harmonogram rzeczowo – finansowy – załącznik Nr 8 do SIWZ
5. Wykaz zakresów robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom –
załącznik Nr 8 do SIWZ
Wyżej wymienione dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm. )
Zamawiający nie przewiduje:
– zawarcia umowy ramowej.
– zastosowania aukcji elektronicznej.
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena (cena brutto) – 100%
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 400.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert
Zamawiający informuje, że przyjętą formą porozumiewania się z Wykonawcami: składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony postępowania jest forma pisemna i faks. Jeżeli materiały przekazywane są faksem, Zamawiający żąda każdorazowo niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
Pliki do pobrania
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/zip.png)
![](/ikony/doc.png)
![](/ikony/doc.png)
Informacje powiązane:
-
Rozstrzygnięcie przetargu na “Przebudowę głównej arterii komunikacyjnej miasta Chojnice stanowiącej fragment międzynarodowego układu komunikacyjnego Berlin – Kaliningrad”
-
Ogłoszenie o przetargu na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
-
Rozstrzygnięcie przetargu na Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji projektu: “Przebudowa głównej arterii komunikacyjnej miasta Chojnice stanowiącej fragment międzynarodowego układu komunikacyjnego Berlin – Kalining